Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość intel

Gdzie są pługopiaskarki??????????????

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Jak w temacie....

Atak zimy na Śląsku.

Jeździłem autem między Katowicami, Zabrzem i Bytomiem.

Od 9 do teraz.

Lodowisko, błoto, rozpieprzone co chwilę auta.Mega korki , bo cięzarówki nie mogą podjechać pod wzniesienia.

ANI JEDNEGO PŁUGU CZY TEZ PIASKARKI !!.

Czasami żałuję , że u nas nie ma tak "dziwnego" prawa jak w USA.

Przykład?

Facet spadł z nieodśnieżonych schodów , które prowadziły do miejsca z budką telefoniczną i złamał nogę-wyrok sądu?-ogromne odszkodowanie dla gościa wypłacone przez firme telekomunikacyjną , która powinna dbać o bezpieczny dostęp do budek z telefonami.

Jeszcze jeden?

Koleś z Laską dymali się w akademiku pod prysznicem i koleś lub laska ( nie pamiętam) rozwalił/a plecy o coś tam w kabinie.

Wyrok sądu?-odszkodowanie dla poszkodowanego/ej z tytułu instalowania niebezpiecznych kabin prysznicowych

 

Gdyby KAŻDY kto rozpieprzy samochód z powodu nie oczyszczonej nawierzchni drogi założył sprawę o odszkodowanie za zniszczone mienie i straty moralne to ci skurwiele zaczęli by jeździć nawet latem......

Nikt tu łaski nie robi.

Płacimy za należyty stan dróg tankując każdy litr paliwa . (podatek drogowy wliczony w cenę litra paliwa )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niiiic nowego, jak co roku. Jak jechalem 3 lata temu z Wroclawia do Katowic, piaskarek i plugow ani sladu na krajowce. Rozpieprzylem auto tak, ze nadawalo sie juz tylko do kasacji. Szkoda slow po prostu...Tutaj na szczescie sniegu nie ma i nie bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w norwegii niema tego problemu.ten kraj jest mądrze rządzony i ma słodki problem w postaci nadwyżki budżetowej.tam chodników się nie odśnieża bo są podgrzewane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×