Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Abigail_1Sm25

Prosze o bardzo o pomoc ludzi wiele wiedzacych.

Rekomendowane odpowiedzi

Nie radzę nic robić na własną rękę, ponieważ wiele leków psychiatrycznych może wpływać na serce. Skoki z tachykardii na bradykardię na pewno nie są wskazane... Zwłaszcza że z ciśnieniem też się robią cyrki.

 

Ale ja tam nie jestem wiele wiedząca ;-)

W każdym razie proponuję jednak lekarza, bo to zbyt skomplikowana sprawa, i nie wiem, czy ufałabym kompetencji chociażby mojej w kwestii serca.

To może nie jest merytoryczny post, ale na własną rękę nic nie rób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×