Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość paradoksy

wątroba/ urobilinogen

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

czy ktoś z Was z racji brania leków miał podwyższony poziom urobilinogenu w moczu?

ma to powiązanie z chorobami wątroby, a jak powszechnie wiadomo - leki ją niszczą.

 

Albo - czy ktoś z Was miał znaczące problemy z wątrobą po zażywaniu leków psychotropowych?

Jeśli tak - jakie choroby konkretnie Was dopadły i jak przebiegało leczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja miałem podwyższone ALAT i ASPAT ale bezobjawowe. Ignorowałem to i samo przeszło. Jak nie masz powyżej 100 w tych dwóch to nie ma co się nakręcać. Leczenia chyba nie ma jako takiego? Jest sylimarol i essentiale forte (i pewnie coś jeszcze) jako "leki". Z reguły pomagają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×