Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
GloriaMEKS

CHLEB na OTYŁOŚĆ. Podstawa to: ZDROWIE (antycukrzycowy).

Rekomendowane odpowiedzi

MOTTO: Polska kasza to; OGROMNA ENERGIA !!

3. TEMAT.

__C H L E B. Przepis WZORCOWY wypieku CHLEBA na OTYŁOŚĆ (mini chlebki).

 

KASZĘ jaglaną __400g. oraz KASZĘ jęczmienną tzw. średnia lub drobna, mniej bo __250g., gotujemy w jednym garnku (pojemność 4,0l.) przez ok. 15 minut. Do gotowania dodajemy 2,5 l. wody.

PRZYPRAWY to__: sól kamienna nieoczyszczona, również pieprz, kminek, ew. ziała wg uznania. Po zakończeniu gotowania całość pozostawiamy pod przykryciem na ok. 5-10 minut.

 

UGOTOWANE__: Obie kasze (masa razem 800g.) wchłaniają wtedy całą użytą (2,5l.) do gotowania wodę, co następnie ułatwia formowanie i lepsze klejenie się tzw. mini chlebków.

Do tego właśnie zestawu składników (dwa rodzaje kasz) dodajemy suchą masę: 150 gram OTRĄB PSZENNYCH i dokładnie mieszamy łyżką. Otręby chłoną wówczas dużo wody, którą uzupełniamy wlewając ok. 0,5 litra przegotowanej wody.

Dużą łyżką stołową nabieramy zmieszaną masę tj. obie kasze wraz z otrębami. Z takiej objętości FORMUJEMY chleb tzw. cienkie mini chlebki (ugniatamy palcami). Kładziemy na papierze do pieczenia, którym uprzednio pokryliśmy powierzchnię blachy. PIECZEMY w piekarniku (temp. 250oC przez ok. 50-60 minut) tj. do momentu uzyskania tzw. przyrumienienia.

Uwaga: wszelkie dodatki np. miód, rodzynki, WYKLUCZONE !! Takie dodatki sprzyjają OTYŁOŚCI i CUKRZYCY typu 2.

 

P R Z E P I S ten jest zamieszczony na stronie internetowej; :lol:

__Skrót adresu strony w Internecie_______: MAGDALIRL

__ADRES_______: http://www.magdalirl.com.pl/

 

Jest to ewenement w skali kraju i całej Europy. Niezwykle ważna jest też wiedza z książki;

__Książka; _pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.

W rozdziale NR 35, zamieszczono KOMPENDIUM wiedzy NT: Afrodyzjaki, __SEKS, Hormony, Testosteron.

P. S. __CHLEB na OTYŁOŚĆ, stanowi aktualnie o silnym; UKŁADZIE immunologicznym, organizmu człowieka. Dostarcza ogrom energii eliminującej GŁÓD dlatego, iż GLUKOZA naturalna w nim zawarta, stabilizuje POZIOM CUKRU we krwi, na ok. 4-5 godzin !! tzw. NISKIE węglowodany, tj. do 26% wzrostu. Złe to, WYSOKIE węglowodany. Podnoszą poziom cukru po spożyciu ZBYT wysoko; CUKRZYCA typu 2.

To kłopot, że nie kupisz tego chleba, nikt go nie piecze, nikt na nim nie zarabia, ale samemu upiec WARTO !!

 

WAŻNE:

GLUKOZA naturalna; to RYŻ, wszystkie KASZE, Owoce, WARZYWA. Logika myślenia, postęp, spokój. Również produkty zalecane i dozwolone wg tzw.

INDEKSU ŻYWIENIOWEGO, tj. IŻ produktu. :roll:

GLUKOZA nienaturalna; to MĄKA, Cukier. IRRACJONALNE zachowania, CZĘSTA zmiana nastroju, nerwowość.

 

UWAGA:

Taka kompozycja składników, również kolejność przygotowania tj. gotowanie, a następnie pieczenie tworzą strukturę żywieniową, która w sposób zadawalający poprawia wszelkie parametry zdrowotne organizmu człowieka; a w szczególności wydolność seksualną organizmu.Wystarczy porównać: Chiny 1,2 mld ludzi, Indie 900 mln oraz wszystkie Ludy Dalekiego Wschodu; jak pracują i jak skutecznie się rozmnażają, to wszyscy wiemy.

Skąd czerpią energię, to oczywiste, że z ryżu i kasz, a jaki czynią przy tym postęp cywilizacyjny, to tylko Im pogratulować.

 

PLUSY:

__CHLEB na OTYŁOŚĆ, podnosi poziom cukru po spożyciu o 22% wzrostu, tzw. NISKIE węglowodany.

Zapobiega otyłości i cukrzycy typu 2. Nie wywołuje wzdęć i nie tworzy zaparć.

MINUSY:

aktualnie brak sklepu lub piekarni, która wytwarza i sprzedaje ten produkt.

 

PORÓWNANIE:

Chleb upieczony z MĄKI np. pszennej, żytniej, orkiszowej i każdej innej: zawsze powoduje otyłość i sprzyja cukrzycy typu 2. Wzdęcia oraz zaparcia są gwarantowane.

Poziom cukru po spożyciu chleba pszenno żytniego wynosi 74% wzrostu, po chlebie razowym 39%, po czystej glukozie 74%. Są to tzw. __WYSOKIE węglowodany, niezdrowe dla człowieka.

 

REFLEKSJA:

CHLEB na OTYŁOŚĆ, podnosi poziom cukru we krwi po spożyciu o 22% wzrostu, a jego IŻ = 2,2 %, czyli jest o ok. 20% bardziej anty otyłościowy i anty cukrzycowy niż wzorcowy CHLEB typu KR-IRL. Kasza jęczmienna średnia lub drobna powinna pochodzić wyłącznie z terenów Polski tzn. że jest czysta

i ekologiczna. Duża koncentracja pełnowartościowych składników odżywczych zapewnia również uczucie sytości na długo.

 

P. S. Aspekt ekonomiczny: cena kaszy jęczmiennej jest o ponad 2x niższa od stale drożejącego importowanego ryżu. Polak rzadko mówi o kaszy, bo dla Niego kasza w potrawie, to __OCZYWISTOŚĆ !! :tel:

70430291_3_1a.CHLEBnaOTYO.Produktpoupieczeniuwpiekarnikupiecadomowego.INDEKSYWIENIOWYtj.I22NISKIEwglowodanyczyliGLUKOZAnaturalna..JPG.f2a5484eaac9a3c62d1f003b7cca318e.JPG

889734192_220.1.Kaszajaglana.Wykres.IRLKRAKW..JPG.c8c5ee63040f5e6cb2926c6ebda79bf7.JPG

1305701442_220.3.KASZA.Jaglana..JPG.0215892811a4abab8d94d8c1c02e5aec.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest forum o tematyce "zdrowe żywienie", "ani otyłość". W ogóle cały post wygląda jak jeden wielki spam, nawet nie idzie rozczytac od tych kolorow.

Kosz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×