Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Pyritie

Czy to drugi epizod psychotyczny?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Objawy zaczęły się pojawiać po odstawieniu rispoleptu, który brałem kilka miesięcy. Czy dalej to jest pierwszy epizod czy już drugi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pyritie, czemu brałeś ten rispolept tylko kilka miesięcy? Odstawiałeś w konsultacji z psychiatrą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Bo po zw. do 4mg pojawiły się problemy z chodzeniem i wtedy dostałem fluanxol 1mg na dzień a przecież on działa przeciwpsychotycznie od 3mg :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×