Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
ozi198

brak nasienia - czy to od leków?

Rekomendowane odpowiedzi

witam ma pytanie od jakiegos czasu biore lorafen i amitryptiline i zaobserwowalem ze podczas stosunku z moja narzeczona nie mam albo mam strasznie malo nasienia czy to moze byc spowodowane tymi tekami ? bo wlasnie stopniowo zaczelo sie to dziac jelzi chodzi o poped seksualny to on jest tyle ze podczas orgazmu mam malo nasienia albo wogole i martwi mnie to prosze o opinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po lorafenie to normalne, prawie na pewno wpływa na równowagę organizmu w tym również na ilość nasienia podczas wytrysku. Z tego co pamiętam również na jego skład, zapach itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki bardzo . lorafen odstawilem 3 dni temu czy jeszcze jego dzialnie moze miec wplyw ze dalej mam taki problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

Myślę że to wszystko wina leków. Ja lecze sie juz 3 lata i też mam z tym problem:/ Nie wiem jak leki wpływają na mężczyzn ale u kobiet zmniejszają popęd albo wogóle jego niema:/. zmienia się konsystencja smak zapach .. i jeżeli chodzi o sex to całe te leczenie źle wpływa na to wszystko :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To raczej wina leków.

U kobiet też występują różne anomalie, jak brak miesiączki czy laktacja. Masakiera! :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×