Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
darek88

Gabagamma - Dziwny stan po zmianie leków

Rekomendowane odpowiedzi

Zażywam Chlorprothixen oraz Paroxinor (a także przepisane przez innych lekarzy: Aldan, Nebicard, Baclofen oraz Gabagamma). Kardiolog stwierdziła u mnie stany przedomdleniowe - jednakże po wykonaniu odpowiednich badań - stwierdziła, iż nie mają one przyczyn kardiologicznych, a najprawdopodobniej - powody neurologiczne. Lek Gabagamma zażywam w dawce 100 mg w schemacie 2 - 2 - 2. Moje osobiste domniemania dotyczące obecnego stanu obejmującego nasilenie natręctw (wykonywanie każdego już nawet najmniejszego ruchu, najmniejszej części składowej każdej czynności według dokładnie określonego schematu - a przynajmniej dążenie do takiego stanu pod względem każdego istniejącego parametru opisu tej czynności przy jednoczesnej permanentnej myślowo - umysłowej analizie wykonywanych działań pod względem ich zgodności z założonym z góry schematwem ze szczególnym akcentowaniem i narzucaniem się sytuacji, w których w sposób rzeczywisty lub chociażby domniemany czy hipotetyczny schemat został źle wykonany lub niewykonany, oraz jednoczesny zapis tych wątpliwych sytuacji w pamięci i jego/ich permanentna myślowa analiza) podczas kolejnych przypadków wykonania tej samej czynności) wynika z wzajemnego sprzężenia stanów przedomdleniowych spowodowanych dużą dawką Gabagammma wywołujących według mojej obserwacji nasilenie moich wszelkich różnorodnych natręctw, które wywołują u mnie poczucie przewidywalności stabilności bezpieczeństwa równowagi kontroli et cetera.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×