Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
z o.o.

Zawroty głowy

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Od kilku dni męczą mnie zawroty głowy. Biorę rano 15 mg Abilify i wieczorem 10 mg olanzapiny. Wcześniej miałam podobne objawy na kwetiapinie. Teraz mam 1-3 zawroty głowy w ciągu dnia. Przed chwilą tak mi się zakręciło, że jakbym stała zamiast siedzieć, to chyba bym upadła. Ktoś wie, co to może być? Czy to po lekach (biorę je już dość długo). Dodam jeszcze, że zaczęło się to razem z miesiączką, ale nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro mówisz, że zaczęło się to razem z miesiączką, to strzelałabym właśnie tutaj. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba jednak przemęczenie. Ostatnio pracuję do późna w nocy, niedawno przerwałam dietę 1000 kcal i mam sporo stresów w pracy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×