Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość

Jak podreperować wątrobę zniszczoną przez leki?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Wyszły mi transaminazy powyżej 100. Moja psychiatra przepisała mi heparegen 1-1-1. Nie kontrolowałem już tej wątroby, ponieważ miałem depresję i nie miałem sił chodzić po przychodniach. Nie dawno dostałem Depakinę od neurologa, która świetnie kontroluje napady. Również dostałem heparegen. Ja od siebie jeszcze dodałem suplement Cholispar, który w saszetce zawiera 900mg asparaginianu ornityny. Co jeszcze można dodać w miarę taniego, by transaminazy poszły w dół? Zdecydowanie preferuję leki, niż suplementy.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×