Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
cypoon

Servenon i Trittico CR - skutki uboczne

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Proszę o poradę - czy ktoś z Was miał poniższe objawy po przyjmowaniu leku TRITTICO CR oraz SERVERON (leki przyjmowane od 9 dni):

 

- po tygodniu pojawiły się stosunkowo duże mdłości, lekki szczękościsk i brak apetytu.

 

Proszę o opinie - mój psychiatra przebywa na urlopie i nie mam możliwości odbycia wizyty.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Po kilku dniach widzę lekką poprawę. Mam nadzieję, że w końcu skutki uboczne miną. Opiszę zmiany w poście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×