Skocz do zawartości
Nerwica.com

Cześć

Ann1

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Mam na imię Ania od około 7 lat cierpię na nerwicę. Zaczęło się od długotrwałego stresu, który “zaowocował” atakami paniki, natrętnymi myślami, nerwicą. Dowiedziałam się co to jest stosunkowo niedawno, gdyż wcześniej lekarz (za granicą) przepisał mi tabletki i nie nazwał tego co mi jest.  Leczyłam się farmakologicznie, ale w tym roku po konsultacji z lekarzem uznalam, że odstawię leki i pomyślę o powiększeniu rodziny, o której tak bardzo marzę. Stało się to czego się obawiałam. Wszystko powróciło ze zdwojoną siłą.  Czuję się w tym wszystkim samotna. Postanowiłam napisać tutaj, bo chciałabym bardziej otworzyć się na ludzi. 
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hej! Masz podobną historię do mojej, chociaż ja akurat wiedziałam na co jestem leczona, kilku lekarzy wydało diagnozę nerwicy. 
Brałam leki 4 lata i również powoli, pod okiem lekarza odstawiłam  z zamiarem założenia rodziny. Wytrzymałam 7 miesięcy bez objawów, myślałam że tym razem mi się uda. Niestety kilka sytuacji traumatycznych spotkało mnie miesiąc temu i to odbiło się na moim zdrowiu psychicznym. Zaczęło się od objawów fizycznych, bóle w klatce piersiowej, bóle kręgosłupa, spłycony oddech i tak od 2 tygodni wystąpił nawrót.

W tamtym tygodniu rozpoczęłam terapię poznawczo-behawioralną, zapowiada się ciekawie. Walczę o to, by nie wrócić do leków ale wiem, że jeśli będzie bardzo źle to będę zmuszona. Najważniejsze jest zdrowie, nie da się funkcjonować w takim stanie na co dzień.