Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
easytoutch

Witam PROSZE O POMOC nowy!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 16 i pół LAT. zostałem nafaszerowany jakies pół roku temu SETALOFTEM. z powodu non motywacji itd. gdy brałem setaloft byłem śpiacy dziwnie sie czułem moze troche pomógł ale gdy go przestałem brac czuje sie owiele lepiej ale tez czuje ze mam brAKI w mózgu od brania tego setaloftu ze mój umysł został sparaliżowany w trzeźwym mysleniu przez ten lek. TERAZ nie moge sie skupic . prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba najlapiej pomoze lekarz - kontaktowałes sie , mowiłes co ci dolega ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na co dokladnie brales setaloft. jaka diagnoza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×