Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Sarberia

Pomoc lekarska a policja (psychoza amfetaminowa)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam 18 lat i mialem do zaliczenia bardzo trudny dzial w szkole, koledzy doradzili mi fete. Jechalem na tym przez jakies 18 h z czego 11h sie uczylem, po czym mialem ostry zjazd(silne drgawki temperatura itp.) trwający zaledwie 4h, poszlem spac ale obudzilem sie po 2h i dalej juz nie moglem spac :!: nie do pomyslenia ze tak malo czasu mi wystarczylo. Ale wracajac do tematu przyszla noc zasnąłem jak suseł po czym obudzilem sie po godzinie z panicznym strachem widzac przed soba kule energetyczna ktora razila mnie pradem, powtorzylo sie to 3 razy tej samej nocy. Dodam ze nie wiem jakim cudem pozostaly mi slady na palcach jakby byly wylamywane w kostkach. Do tego doszly strach przed czymkolwiek. Troche sie zaglebilem w te tematyke chcac sie czegos dowiedziec i wyczytalem ze moje objawy sa bardzo podobne do psychozy amfetaminowej ktora rowniez moze wystepowac po pierwszym razie lecz zdarza sie to bardzo rzadko. Niestety na mnie to padlo. Wiem ze mozna to przeczekac ale ile to bedzie trwalo? Ten ból byl nie do wytrzymania, wiec nie wyobrazam sobie walczyc z tym dluzej niz 2 kolejne noce. Wiem ze mozna sie udac do lekarza ale nie jestem w temacie i nie wiem czy moge poniesc tego jakies konsekwencje bo feta jest karalna jak wiadomo.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Z tego co mi wiadomo za samo bycie pod "wpływem", o ile nie zrobiłeś nic sprzecznego z prawem, nic ci nie zrobią. Wątpię by lekarz zawracał głowę policją (może ktoś jeszcze się wypowie). Nie oczekuj jednak że będą patrzeć na ciebie "przychylnie", aczkolwiek idź,żeby coś ci się nie stało :<.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz lęki na zjeździe i nic więcej.pewnie teraz już smacznie śpisz ;)

psychoza amfetaminowa to raczej po długotrwałym przyjmowaniu większych ilości.

ślady na rękach ból języka pojawiają się i są odczuwalne po ustąpieniu działania.gdy się naćpany drapałeś nie czułeś bólu dopiero na zejściu pojawiają się blizny oparzenia w miejscach które były poddane nerwowemu drapaniu/tarciu.widziałem jakie rzeczy ludzie potrafią sobie na fecie wydrapać na twarzy-potówki wyrwane z mięsem,kolega wydrapał sobie w nosie dziurę po której została mu blizna 3mm głębokości.

nikomu o tym nie gadaj i nie ćpaj więcej bo Cię ufoludki zabiorą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sarberia,

może szatan Cę opętał,szczegolnie te śl :twisted::twisted::twisted: ady na rękach moga na to wskazywać o taki szatan :arrow::twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×