Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
ona0

licze na Wasze doświadczenia i podpowiedzi

Rekomendowane odpowiedzi

Biore leki po których rzeczywiście czuję się lepiej choć bywają gorsze dni.... Duszności właściwie prawie całkowicie zniknęły tzn. nie pojawiają się już w stresującej sytuacji czy też rzadko pojawiają się na co dzień ale zauważyłam że zdarzają mi się mocne przyduszenia po wysiłku i to mnie bardzo dziwi a jednocześnie martwi...

 

Przed diagnozą dotyczącą nerwicy miałam robionych wiele badań, które wskazywały na to że jestem zdrowa a mój organizm ma się dobrze.

 

Skąd więc te duszności po wysiłku? Czy to spowodowane jest nerwicą? A jeśli tak, to jak logicznie wytłumaczyć tę przypadłość?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

To pewnie skutek zażywania leków. Ja tak mam po paroksetynie, tzn. szybciej się męczę niż kiedyś i łatwiej dostaję zadyszki jak np. biegnę. Lek ten osłabia moją kondycję.

A Ty co zażywasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zażywam Venlectine 75mg. To fakt że szybciej się męczę jednak już zanim zaczęłam zażywać leki duszności często pojawiały się po wysiłku a teraz dzieje się to głównie wtedy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×