Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Ssri

Znaleziono 8 wyników

  1. Półtora miesiąca temu zgłosiłem się do psychiatry z nie wielkimi problemami(stres pourazowy, przejściowe stany depresyjne)z którymi jakoś sobie funkcjonowałem bez większych problemów lecz chciałem w 100% się ich pozbyć.Lekarz przepisał mi Depralin(escitalopram) po zażyciu 1 dawki wystąpiły ekstremalne skutki uboczne(wymioty,drgawki,lęki,światłowstręt,derealizacja,omamy słuchowe i wzrokowe,nadwrażliwość na dźwięk) Musiałem zgłosić się do lekarza dyżurnego który przepisał mi spamilan który lekko uspokoił skutki uboczne(do tego stopnia bym nie zszedł) ale nadal byłem przykuty do łóżka. przestałem brać te leki z obawy o moje zdrowie. tydzień później zgłosiłem się do innego psychiatry który stwierdził ze mam nerwice lękową i leki z tej grupy są bezpieczne i nic takiego nie powinno wystąpić i przepisał mi (zoloft+alprazolam)w najniższych dawkach Reakcja na te leki była podobna do wcześniejszego leku i przestałem zażywać leki po 1 dawce nie biorę żadnych leków już 3tyg ale nadal utrzymuje mi się derealizacja i jakiś stan depresyjny Nie jestem w stanie słuchać muzyki i robić czegokolwiek bez zmuszania się do tych czynności Czy ktoś tutaj miał podobny przypadek? A jeśli miał to jak sobie z tym poradził? z góry dziękuje za pomoc bo nie mogę znaleźć żadnych informacji na temat mojego problemu.
  2. Cześć, ostatni epizod leczę już ok roku. Najpierw byłam na samej paroksetynie 40mg, miałam z tego powoli schodzić i dostałam jednocześnie 75 mg wenli. Odstawienie paroksetyny jest w moim przypadku cholernie ciężkie, czułam się okropnie. Lekarz mi zwiększył dawki, tj ponownie 40mg paro i 150mg wenli. Chodzę jak naćpana. Czy ktoś brał podobny miks? Jak było?
  3. Cześć. Ostatnio bardzo u mnie źle. Dostałem od lekarza dodatkowy lek doraźny w postaci Aproxu(Alprazolamum). Biorę 2x dziennie Bibloc(betabloker). Czy mogę brać Alprox? Informowałem wcześniej przy doborze głównego leku(Mozarin), że biorę betabloker i psychiatra mi normalnie zapisał. Przy Alproxie nie wiem czy pamiętał i mi go zapisał czy nie pamiętał i wchodzi w interakcje z Betablokerem
  4. 1,5 roku temu przyszła pierwszy raz nerwica. Żołądek się ścisnął ze stresu na pół roku. Zaczęłam przyjmować leki i myśli i lęki minęły, ale niestety żołądek był ściśnięty. Pomogła homeopatia i wydawało mi się ze wszystko wróciło do normy. Po roku nerwica zaatakowała bez jakichkolwiek większych stresów, po prostu małe stresujące sytuacje sprawiały ze zmieniała się chemia mozgu. Czy ktoś z was to kiedyś czuł? z każda sytuacja było coraz gorzej, czułam się jakbym miała „kaca” po 4 dniach myślałam ze zwariuje wiec poszłam do lekarza i znowu leczenie. Przez rok nie miałam objawów ale nerwica mnie zmieniła. Czesciej zamykam się w domu itp. a wy jak tam?
  5. Witam mam pytanie czy jeżeli biorę leki ssri od roku to czy jedno piwo raz na jakiś czas nie zaszkodzi? Wiem że nie powinno się pić w trakcie terapii ale chcę się dowiedzieć.
  6. strawbabyjam

    dubel

    Słuchajcie, mam pytanie które bardzo mnie nurtuje - biorę leki z grupy SSRI, czyli inhibitory zwrotnego wychwytu serotoniny. Na ulotkach leków (mam na myśli różne, typu apap itp) często można spotkać jako przeciwwskazania przyjmowanie inhibitorów MAO. Jak to ma się do przyjmowania SSRI? Nie zwracać uwagi czy unikać? Niby są to inne grupy leków, ale zarówno iMAO, jak i SSRI podnoszą poziom serotoniny, czy są możliwe interakcje?
  7. Słuchajcie, mam pytanie które bardzo mnie nurtuje - biorę leki z grupy SSRI, czyli inhibitory zwrotnego wychwytu serotoniny. Na ulotkach leków (mam na myśli różne, typu apap itp) często można spotkać jako przeciwwskazania przyjmowanie inhibitorów MAO. Jak to ma się do przyjmowania SSRI? Nie zwracać uwagi czy unikać? Niby są to inne grupy leków, ale zarówno iMAO, jak i SSRI podnoszą poziom serotoniny, czy są możliwe interakcje?
  8. Dzień dobry, Od środy(15 sierpnia) biorę parogen(SSRI). Wcześniej brałem go przez rok w dawce 0,5 tabletki(10mg). Psychiatra mówił mi, że dawka jaką brałem nie miała prawa działać. Zalecił, abym zwiększył dawkę do 1 tabletki(20mg), następnie po tygodniu do 1,5 tabletki(30 mg), następnie po tygodniu do 2 tabletek(40mg). Mam skłonności do mocnej somatyki, hipochondrii, ale martwi mnie osłabienie, bóle w skroniach i ból głowy, ciężkie powieki, zmęczenie. Nie pamiętam jak zaczynałem kiedyś brać parogen czy wystąpiły takie objawy. Czy może to być to objawy powiększenia dawki? Czy należy, abym odstawił lek? Czy ktoś z Was ma/ miał podobne objawy? Pozdrawiam
×