Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Michał97

Użytkownik
  • Zawartość

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Michał97

    DULOKSETYNA (Cymbalta,Yentreve)

    Siemka. Biorę dutilox 90 mg brałem go rano o 8. Niestety poprzestawiało mi się trochę i biorę go o 15 teraz. Lepiej mi służy rano. Czy mogę go wziąć biorąc dzisiaj o 15 jutro o 8 rano, aby się przestawić?
  2. Michał97

    DULOKSETYNA (Cymbalta,Yentreve)

    Cześć wszystkim. Pisałem wcześniej o moim początku z duloksetyną. Brałem dutilox 60 mg. Byłem we wtorek tydzień temy u psychiatry i powiedział, że pomimo jakieś tam pomocy należy zwiększyć dawkę o 30 mg. Biorę teraz 90mg od 24 października. Jakoś od niedzieli dziwnie się czuję, jest mi jakby gorąco, oczy mnie pieką, brzuch boli- niestrawności, po jedzeniu, uczucie ciężkości, mocne odrealnienie, otępienie. Lekarz mi mówił, że skutki uboczne trwają najwyżej 3 dni. Czy możliwe, że po zwiększeniu dawki skutki uboczne się pojawiają? Czy to może być zespół serotoninowy? Pozdrawiam.
  3. Michał97

    DULOKSETYNA (Cymbalta,Yentreve)

    Biorę dutilox(duloksetyne) 60mg. Zacząłem brać o 10 rano. Ostatnio brałem o 18 zapominam i biorę coraz pózniej. Chciałbym teraz jak mam szkole brać o 7. Jak przestawić się? Nie brać tej dawki o 18 i wziąć rano czy wziąć o 18 i wziąć o 7 rano?
  4. Michał97

    DULOKSETYNA (Cymbalta,Yentreve)

    Cześć. Mam migrenę czy mogę wziąć jakiś lek przeciwbólowy. Jak tak to jaki? Z gory dzięki za odpowiedz. Biorę dutilox 60mg.
  5. Michał97

    DULOKSETYNA (Cymbalta,Yentreve)

    @adrian1233378 ja biorę dutiloxu 60 mg. A Ty ile brałeś? Jakie miałeś jeszcze objawy. Ja w sumie byłem wcześniej przez 1 rok na parogenie(paroksetyna) 0,5 tabletki(10 mg), Psychiatra powiedział, że to nie miało prawo działać, więc placebo. Zwiększyć mi chciał tego parogenu dawkę od 0,5 tabletki(10 mg) do 2 tabletek (40mg), ale źle się czułem po tym. Poszedłem po 2 tygodniach do niego, że średnio jest. Zamienił mi właśnie na dutilox. Byłem u niego we wtorek- środa, czwartek spoko się czułem- pewnie nie wszedł jeszcze w krwiobieg. Przy tym wcześniejszym miałem uboczne efekty, ale mam wrażenie, że teraz jest dużo gorzej. Boję się, czuję ciągle niepokój, senność, lęk, że coś mi się stanie, bardzo mocna derealizacja, ciężka głowa, brak chęci do życia, żadnego celu, pustkę, płaczliwość, smutek, bezsilność.
  6. Michał97

    DULOKSETYNA (Cymbalta,Yentreve)

    Czuję jednocześnie taki smutek, pustkę i mocny efekt bycia pijanym, takim bez uczyć, ciężka głowa. 😕
  7. Michał97

    DULOKSETYNA (Cymbalta,Yentreve)

    Cześć, Przepisał mi nowy lek dutilox(duloksetyna), dobrze byłem nastawiony. W piątek po 2 dniach brania, dziwnie się czuję. Dalej towarzyszy mi efekt bycia pijanym, śpię po około 10 godzin i dalej jestem po wstaniu zmęczony i chętny by dalej spać. Stawy mnie bolą, efekt jakbym był pijany, dalej mocne, a może mocniejsze lęki, brak chęci do życia, ograniczenia, mocno bijące serce, pustka, przytłumienie,derealizacja, ból w skroniach, odrealniony dzisiaj wymiotowałem- pewnie z nerwów Biorę ten lek równy tydzień, boję się, że to co teraz mam to może być zespół serotoninowy. Czy ten lek mi szkodzi czy to normalne objawy?
  8. Michał97

    Ponowna kuracja lekami.

    Parogen brałem 2 tygodnie. Poszedłem do psychiatry i powiedziałem mu to co tu napisałem. Powiedział, że "trochę" pomogły, ale działania niepożądane wykluczają ten lek. Załamałem się, bo każdy dzień teraz to wegetacja i walka. Przepisał mi nowy lek dutilox(duloksetyna), dobrze byłem nastawiony. W piątek po 2 dniach brania, dziwnie się czuję. Dalej towarzyszy mi efekt bycia pijanym, śpię po około 10 godzin i dalej jestem po wstaniu zmęczony i chętny by dalej spać. Stawy mnie bolą, efekt jakbym był pijany, dalej mocne, a może mocniejsze lęki, brak chęci do życia, ograniczenia, mocno bijące serce, pustka, przytłumienie,derealizacja, ból w skroniach, dzisiaj wymiotowałem- pewnie z nerwów Biorę ten lek równy tydzień, boję się, że to co teraz mam to może być zespół serotoninowy. Czy ten lek mi szkodzi czy to normalne objawy?
  9. Michał97

    Skojarzenia

    Ojczyzna
  10. Michał97

    [Gliwice]

    Siemka wszystkim. Też jestem z Gliwic.
  11. Michał97

    Ponowna kuracja lekami.

    Dzień dobry, Od środy(15 sierpnia) biorę parogen(SSRI). Wcześniej brałem go przez rok w dawce 0,5 tabletki(10mg). Psychiatra mówił mi, że dawka jaką brałem nie miała prawa działać. Zalecił, abym zwiększył dawkę do 1 tabletki(20mg), następnie po tygodniu do 1,5 tabletki(30 mg), następnie po tygodniu do 2 tabletek(40mg). Mam skłonności do mocnej somatyki, hipochondrii, ale martwi mnie osłabienie, bóle w skroniach i ból głowy, ciężkie powieki, zmęczenie. Nie pamiętam jak zaczynałem kiedyś brać parogen czy wystąpiły takie objawy. Czy może to być to objawy powiększenia dawki? Czy należy, abym odstawił lek? Czy ktoś z Was ma/ miał podobne objawy? Pozdrawiam
  12. Michał97

    Nie wiem co to

    Nie chce Cb urazić ,ale nie jestem laikiem jeśli chodzi o walkę z nerwicą.Szukam odpowiedzi czy miał ktoś podobne objawy.Pozdrawiam.
  13. Michał97

    Derealizacja. Depersonalizacja.

    Witam.Mam nerwicę lękową od 5 lat.Kiedyś polegała tylko na wielu lękach i somatyce(żołądek),derealizacja chwilowa (rzadko).Od grudnia jestem ciągle zmęczony pomimo długiego snu.(9 godzin) po którym jestem bardziej zmęczony niż wypoczęty.Chodzę cały czas jakby z derealizacją (bycie jakby pijanym,bardzo zmęczony) mam problemy z myśleniem i pamiętaniem co było w dany dzień.Co to może być? Robiłem rezonans z kontrastem gastroskopie,badania krwi,tarczyce.Proszę o pomoc
  14. Michał97

    Nie wiem co to

    Uprawiam sport kiedyś często teraz rzadziej bo wcześniej nie miałem tego efektu pijanego, miałem siłę,teraz wracam do domu z bólem w skroniach,zmęczony,"pijany",ciągła derealizacja,wyłączanie się i idę spać,. Martwię się tym najbardziej bo zawsze somatycznie przeszkadzał mi tylko żołądek.Zawsze nauka mi jakoś szła.Teraz ciężko się skupić nie pamiętam co było rano a o minionych dniach nie wspomnę.A teraz maturalna. Jakby ktoś chciał pogadać na gg to zapraszam.
  15. Michał97

    Nie wiem co to

    Oprócz terapii ? Hmm... Walczę? Choć zawsze ta nerwica moja miała inną somatykę.Przeszkadza mi najbardziej w nauce. Nie pamiętam co robiłem rano,efekt bycia pijanym jest najgorszy.Przez nerwicę mam słaby układ odpornościowy.Staram się ruszać choć mam często przeziębienia.
×