Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Niskie cisnienie

Znaleziono 1 wynik

  1. Witam, czy może ktoś miał podobnie jak ja. Przez prawie 5 lat brałam escitalopram, na początku brak większych skutków ubocznych. Gdy po kilku latach lek zaczął dawać realne efekty leczenia, to zaczęły się pojawiać nagłe spadki ciśnienia w takiej sytuacji jak np, spacer, leżenie, a nawet co podejrzewałam już dużo wcześniej podczas snu co nieraz mnie wybudzalo lecz uznawałam to za jakiś objaw nerwicy. Tak sobie tłumaczyłam te nocne "bezdechy" by się nie nakręcać. Ogólnie moje ciśnienie jest niskie, lek mi pomógł ale przez te wahania ciśnienia musiałam go odstawić. Teraz mam nawrót depresji i nerwicy (nastąpił dość szybko po odstawieniu) bo na to się wcześniej leczyłam i nie wiem co zrobić. Ostatnio przepisano mi sertralinę, która okazała się niewypałem. Czy jest tu ktos kto oprócz mnie ma taki problem z niskim ciśnieniem? Podobno ssri mają to do siebie, że to ciśnienie obniżać lubią i co tu zrobić? Bardzo bym chciała wrócić do escitalopramu ale to ciśnienie nie pozwala. Mój psychiatra wytłumaczył mi jedynie to że SSRI czasami rozszerzają nagle naczynia krwionośne i dlatego tak się dzieje. Przepisał sertralinę, ale jak już pisałam, było źle. Tak piszę, bo może ma ktoś podobnie, może podpowie w jaką grupę leków celować by z ciśnieniem było ok. Wiem, wiem każdy lek działa na każdego inaczej i trzeba testować, tego pisać nie musicie. Każde inne wskazówki mile widziane.
×