Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

karolina1992

Użytkownik
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  1. Witam, 3 miesiące temu odnowiła mi się nerwica po tym jak zaczęłam odstawiać Asertin. Wróciła ze zdwojoną siłą, ataki paniki, niepokój, nudności, brak apetytu. Po miesiącu, gdy stopniowo zaczęłam zwiększać dawkę było lepiej, a od kilku dni znowu gorzej. Zaczęło się, że kilka dni temu pomyślałam, że boję się, że herbata będzie kojarzyć mi się z czymś obrzydliwym. Później pomyślała, że co będzie, jeśli wszystko, co spożywam będzie mi się kojarzyć z czymś obrzydliwym. Nie, jedzenie, ani picie nie kojarzyło mi się obrzydliwie, tylko bałam się, że zacznie mi się tak kojarzyć. Wczoraj cały dzień o tym myślałam i czułam niepokój, więc wieczorem z nerwów zaczęłam czuć nudności. Gdy zaczęły mi się nasilać, dostałam dużego ataku paniki(mam emetofobię, więc boję się wymiotować). Dzisiaj też od samego rana nudności i niepokój. Jak mam sobie poradzić z tymi myślami? Biorę Asertin 100 rano i 50 wieczorem, 2,5 mg Miansecu przed snem i Xanax doraźnie(w zasadzie od paru dni codziennie). Czy można jakoś wygrać z tymi myślami?
  2. @Arnin Akurat w przypadku Mainsecu przeczytanie ulotki nie spowodowało u mnie strachu, skoro nie ma po nim problemów żołądkowych. Raczej problemem jest moja głowa, przez którą boję się działań niepożądanych.
  3. Dostałam od psychiatry Miansec do stosowania wieczorem, bo mam problemy ze snem. Lekarka powiedziała, że będzie to dla mnie dobry lek, bo poprawia apetyt, a u mnie z tym ostatnio nie najlepiej. Boję się jednak go zażyć z obawy, że będę mieć skutki uboczne ze strony przewodu pokarmowego(mimo, ze w ulotce w działaniach niepożądanych nic takiego nie ma napisanego). Wiem, że lek działa też lekko przeciwwymiotnie, więc nie powinny się pojawić nudności, ale mam emetofobię i bardzo się boję, że będę mieć nudności.
  4. karolina1992

    Cześć

    Zależy czyje
  5. karolina1992

    Cześć

    @Martinnn Tak, też boję się jeść, że będzie mi po nim niedobrze. Przed jedzeniem odczuwam niepokój i dolegliwości żołądkowe, w trakcie też, po jedzeniu wychodzę z domu na spacer, by nie myśleć, czy będę coś czuć, czy nie. Czasem czuję jakieś dolegliwości po jedzeniu, ale raczej nie i jest to związane z tym, że sobie wmawiam, że będę coś czuć.
  6. karolina1992

    Cześć

    @Martinnn Też tak myślę. Gdybym musiała codziennie chodzić do pracy to chyba bym się wykończyła z ta nerwicą.
  7. karolina1992

    Witam, o rozmowę pytam

    Niestabilne samopoczucie fizyczne, psychiczne, czy jedno i drugie?
  8. karolina1992

    Cześć

    @Martinnn Pracuję w domu.
  9. karolina1992

    Cześć

    @Martinnn Gdy nie miałam nasilonej nerwicy żyłam normalnie. Gdy mam nasiloną tak jak teraz nie radzę sobie. Psychiatra zwiększyła mi Asertin i czekam, aż zacznie działać.
  10. karolina1992

    Cześć

    @Martinnn Lęki zaczęły mi się w wieku 6 lat, gdy poszłam do zerówki. Później co jakiś czas wracały. Po Asertinie zmniejszyły się do minimum, a od miesiąca mam znowu nasilone.
  11. karolina1992

    Cześć

    @Martinnn Jeżeli śpisz bez problemów to nie ma sensu brać leków nasennych. Nie namawiam nikogo do zażywania takich leków, ale ja brałam Zolpic przez około 10 lat i bez problemu go odstawiłam(brałam 1/2 tabletki, później zeszłam na 1/4, aż odstawiłam). Teraz biorę 1/4 tabletki.
  12. karolina1992

    Cześć

    @Martinnn To prawda, że nie da się o tym nie myśleć, ale wiem, że niektórzy to potrafią, szczególnie, gdy to nie pierwszy atak paniki. U mnie ze snem jest nie najlepiej. Jeżeli zasnę bez Zolpicu to budzę się kilka razy w nocy. Gdy wezmę, budzę się około 6, a później zazwyczaj jeszcze zasypiam. A u Ciebie?
  13. karolina1992

    Cześć

    @Martinnn Przechodzi Ci podczas rozmowy, bo jesteś zajęty rozmową, nie myślami i lękami. W czasie lęku najlepiej czymś się zająć, by nie myśleć o ewentualnym ataku paniki.
  14. karolina1992

    Cześć

    @Martinnn Ja mam podobnie, tyle że ja zmniejszyłam lek(bez konsultacji z lekarzem), a nerwica jest silniejsza niż zanim zaczęłam brać lek. Leki przeciwdepresyjne leczące fobie i nerwice podobno należy brać jeszcze 2 lata po ustąpieniu objawów. No i nie można ich odstawić gwałtownie i bez lekarza. Ja też popełniłam ten błąd i bardzo go żałuję. Powinieneś iść do psychiatry i powiedzieć mu, że odstawiłeś lek i choroba Ci wróciła. Skoro nie jest tak źle, jak przed zażywaniem leku to może lekarz przepisze Ci mniejszą dawkę.
×