Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

violet_hair_

Użytkownik
  • Zawartość

    327
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Można łączyć lamo z hydroxizyną? Bo od psychiatry dostałam lamo od prawie miesiąca 1:0:1 za to neurolog dał mu hydro pół tabletki na wieczór.
  2. Można łączyć lamo z hydroxizyną? Bo od psychiatry dostałam lamo od prawie miesiąca 1:0:1 za to neurolog dał mu hydro pół tabletki na wieczór. -- Pn, 1 wrz 2014, 21:09 -- Można łączyć lamo z hydroxizyną? Bo od psychiatry dostałam lamo od prawie miesiąca 1:0:1 za to neurolog dał mu hydro pół tabletki na wieczór.
  3. dream*, jedna na dzień, jedna na noc :) Biorę lamo od 1,5 tyg. Zawroty minęły. Dobroczynnego działania na razie nie czuję.
  4. billi, zamiast pisać tu na forum to pogadaj szczerze z kolegą i tyle, powiedz mu to samo co piszesz nam i zobaczysz w czym rzecz. My nie powiemy Ci dlaczego kolega nie chce z Tobą wychodzić - możemy jedynie spekulować...
  5. Nastrój podły... Czuję się jak z waty i taka mega słaba jakbym miała zaraz zemdleć. Totalnie ciało osobno i głowa osobno. Nie wiem jak dam radę. Mam dość tego uczucia. Ile bym dała żebym wreszcie poczuła się normalnie... 4 dzień lamo
  6. Chada, niestety nie wiem jak to wygląda po paro, ale dobrze Cię rozumiem bo cały czas cierpię na nadmierną senność i zamulenie i mam już tego dość...a nic nie pomaga. Próbował, a raczej próbowała któraś z Pań olej z nasion wiesiołka? Podobno dobrze działa na zawroty głowy, ale to branie 2:2:2 to jakaś masakra. Pytam Pań bo olej szczególnie działa na cykl miesiączkowy - przynajmniej tak powiedziała farmaceutka.
  7. Chada, nie lepiej Ci zapytać lekarza? ja bym nie przesadzała bo możesz odnieść odwrotny skutek... Dlaczego w ogóle chcesz brać jeszcze żeń-szeń?
  8. hehe to zależy co dla kogo znaczy ładnie :) ja pośpiewuje, jak coś więcej nagram to wrzucę bo ostatnio leń ze mnie w tej materii, ale ja bardziej niszowe klimaty i dobrze się czuję w mocniejszych dźwiękach także co kto lubi
  9. Chada, na opakowaniu jest napisane aby nie stosować dłużej niż 1-2 miesięcy czyli możesz dwa i potem przerwa. Nie wiem dokładnie dlaczego ale podejrzewam, że to jak z nadmiernym piciem kawy - przestaje działać.
  10. Nastia, hehe to mnie pocieszyłaś :) powiem Ci że ja od tygodnia mam potworne bóle głowy, zawroty że chodzę jak pijana i mega senność także rozumiem Cię doskonale. Nie wiem czemu ale mimo że czuję się fatalnie to humor mi dopisuje. Dam szanse bo kupiłam te leki i nie chcę by kolejne leżały w szufladzie pozaczynane kilkoma tabsami...:/
  11. Chada, ja też mam takie "dziwne" wrażenie anhedoni i wyłączenia mózgu... A to dopiero drugi dzień - z tymże ja na wszystko tak mocno reaguje, na najdrobniejszą zmianę.
  12. Po małej przerwie od leków powracam z lamo 1:0:1 na stabilizację nastroju. Biorę od wczoraj. Noc jak zwykle nieprzespana, a od rana zamulona. Nie wiem jak to będzie - obym się nie poddała bo mam do tego skłonności. Mówicie, że lek ten bierze się latami... Po jakim czasie zaczyna on działać tak jak powinien? Czy prócz alergii skórnej są objawy które powinny mnie niepokoić w trakcie leczenia?
  13. Akcja ponownie! DO 26 czerwca. http://olx.pl/nakarm-psa/
  14. cała ja ekg juz robiłam i wszystko jest ok
  15. szrama może i masz racje ale dlaczego to dziwne uczucie mam dalej? Ból w piersi, sciskanie gardła, ciężki oddech? Nerwa a skąd ja mam to wiedzieć?
×