Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Ju467

Użytkownik
  • Zawartość

    137
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Boje się.. wyczytałam o tym raku ślinianki i teraz nie moge przestać i tym myśleć czy to może być to
  2. Boje się ze to rak ślinianki ale ten wezel jest miękki
  3. Mam powiększony wezel pod uchem w tym dołku, wyczulam wczoraj jest miękki, jak fasolka a jak odchyle głowę do tylu to wtedy bardziej go czuc. Jestem szczupła. Czy to może być od bólu gardła i kataru? Prosze o dopowiedź
  4. Ma ktoś z was czasem po wypróżnieniu troszke żółtego śluzu na papierze ?
  5. Dziękuje za odpowiedz. Ja biore Asertin od grudnia i co jakiś czas ale dość często mam nocne poty i jest to dość uciążliwe bo budze się cała mokra, a do tego mam straszne sny
  6. Bierze ktoś z was może ssri i orientuje zie czy poty nocne mogą długo przy nich występować ?
  7. Orientuje się ktoś może czy jeśli biore Asertin od grudnia i od tamtej pory do dziś mam co jakiś czas nocne zimne poty, jest jakaś szansa ze to minie? Czy cały czas będzie ?
  8. Czy zdarzyła Wam się kiedyś odrobina żółtego śluzu na papierze po wypróżnieniu ?
  9. Czy ktoś wie, czy występowanie niedojrzałych granulocytow we krwi jest normalne? W normie ale są
  10. Od początku grudnia biorę, zaczęłam czuć się lepiej na początku lutego, miałam okropne skutki uboczne, ale do przeżycia teraz już jest dobrze, chociaż zimne nocne poty nadal się zdarzają.
  11. Czy po zupie pomidorowej może być rudawo pomarańczowy stolec?
  12. Biorę jakoś od początku grudnia stopniowo zwiększajac dawke. W święta zwiększyłam do 2 tabletek i cały czas mam wodniste stolce, bolą mnie nogi plecy, strasznie sie pocę choć nigdy nie miałam z tym problemu.. na mniejszych dawkach miałam skutki uboczne i dużo ich było ale po paru dniach przechodziły. Wiec stwierdziłam ze obniżę dawke do 1,5 tabletki i zobaczymy czy będzie lepiej najgorsze są dla mnie te wypróżnienia, nigdy nie miałam czegoś takiego
  13. Ja zaczęłam brać w grudniu Asertin (ssri) ale chyba z niego zrezygnuje albo poprosze o zmianę na inny.
×