Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

GłupiaSowa

Użytkownik
  • Zawartość

    116
  • Rejestracja

  1. Jestem od tygodnia na dawce 200 mg, zwiększyłem po 2 miesiącach z 150mg. Jest masakra, mega ciężko. Wszystkie objawy chorobowe razy dwa. Nie pamiętam abym po przejściu 100-150mg miał takie jazdy. Zaczekam chyba jeszcze tydzień, nasilenie się nie skończy to schodzę do 150mg. Co myślicie o takiej reakcji ?
  2. @picziklaki nie biorę już ashwagandy od przeszlo miesiąca, nie współgra dobrze z esci, podobno. Biorę witaminę D i kompleks B.
  3. @misha777 bierzesz tylko pregabaline ? Też byłem przekonany, że Pregabalina jest między innym odpowiedzialna za moje dodatkowe kilogramy dopóki nie odstawiłem mirtazapiny. 10 kg w ciągu 2 miesiecy. W twoim przypadku oczywiscie moze to byc wina pregabaliny, tak już te leki mają. Zszedłem z 600 mg na 450 mg, pod 2 tygodniach na 300 mg. Teraz po dwóch tygodniach na 300 mg zastanawiam się czy nie wrócić do 450 mg, taka masakra. Nie wiem czy są to skutki odstawienne czy po prostu lęki się nasiliły. Z drugiej strony chciałbym dag szanse esci, które biorę 2 miesiące w dawce 30 mg. Na razie jak krew w piach te całe leki i tak od 1,5 roku. Niby jest delikatna poprawa ale do normalności daleko.
  4. Ma ktoś doświadczenia z odstawieniem pregi? Zmniejszyłem dawkę z 600 mg na 450 mg w poniedziałek. Skutki uboczne : większe odrealnienie, senność i zmęczenie.
  5. Dlaczego Pregabalina "przeszkadza" esci ? Gdy odstawie pregabaline znowu miałbym czekać 8-12 tygodni na efekty? Przecież nie wyrobie się do końca roku. Cała ta psychiatra jest jaj wróżenie z fusów.
  6. @serotoninowiec @Kalebx3 Gorliwy @picziklaki chcecie mi powiedzieć, że mój lekarz nie ma pojęcia co robi ? Chyba w poniedziałek do niego zadzwonię, wizytę mam dopiero za 2 miesiące.
  7. Miesiąc na 30mg i nadal nic, jest masakra. Czekam dalej ale nie mam wielkiej nadziei. Łącznie esci biorę 4 miesiące.
  8. @Kalla1987 osobiście, na twoim miejscu rozważał bym zwiększenie dawki. Porozmawiaj z lekarzem, jak masz możliwość to po prostu zadzwoń. Po 3 tygodniach na 40mg wróciłem na 30mg po wizycie u mojej Pani doktor, która stwierdziła, że zwiększenie z 30 na 40mg po 2 tygodniach bycia na 30mg było zbyt szybkie. Jestem teraz 2 tygodnie na 30mg i bez zmian. Lęk wolnoplynacy jak był tak jest. Zmieniłem mirtazapine 15mg na trittico 100mg. Śpię dobrze, nie jestem w ciągu dnia tak przymulony. Tycie na mirtazapinie jest masakryczne !
  9. Zmieniłem mirte na trittico 150 mg brane wieczorem. Czy oprócz snu mogę spodziewać się jakiegoś działania na lęk ?
  10. Zmieniał ktoś Mirtazapine na agomelatyne ? Dobrze się sprawdza w kwestii bezsenności? Po jakim czasie zaczął działać?
  11. Dodam, że miałem dwa świetne lata na wenlafaksynie. Pół roku po odstawieniu wszystkie objawy wróciły jak bumerang i tak sobie trwają 1,5 roku. No nic, trzeba czekać a jak esci nie zadziała to szukać dalej...
  12. Wykazuje jakieś działanie przeciwlękowe ?
  13. Sertralina a escitalopram. Ma ktoś porównanie odnośnie działania przeciwlekowego ?
  14. @warning przyjmowałem dwa lata wenle z mirta, nie wiem czy to długo ale wydaje mi się, że nie. Nawet mój lekarz zaczyna pomału rozkładać ręce, bo wyczerpują się możliwości farmakologiczne. Prawie wszystko brałem przez min 3 miesiące i bez efektów albo bardzo mizerne. Co myślisz o tym, że faktycznie mój przypadek to praca psychoterapeutyczna ? Czy istnieje w ogóle coś takiego ? Bardzo dziękuję Ci za twoje rady, jesteś wielka! Absolutnie nie odbieram tego jako narzucania się.
  15. @warning, tak jest w terapii od 1,5 roku, wróciłem po 2 letniej przerwie. Już od dwóch psychiatrów usłyszałem, że moje leczenie jest na terapii a nie w gabinecie psychiatrycznym. Zaczynam w to wierzyć. Tylko dlaczego nic nie jest w stanie pomóc, skoro wenlafaksyna zadziałała za pierwszym rzutem choroby, tak jak trzeba. Zero objawów.
×