Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

zduszonyszept

Użytkownik
  • Zawartość

    49
  • Rejestracja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Simonse, ja właśnie wchodzę na ten lek, tzn. przez 2 dni brałam 12 mg, teraz 25 mg (od 3 dni) i mam dokładnie takie same objawy. Więc raczej nie chodzi o to, że bierzesz zbyt niska dawkę, prędzej za wysoka. Albo musisz przeczekać te skutki uboczne tak jak ja teraz... Koszmar to jest.
  2. Witajcie. Od 12 dni biorę amitryptyline w dawce 120 mg. Na noc 100, rano 20. Schodzę z dotychczas przyjmowanej wenlafaksyny (obecnie biorę już tylko 37,5 mg) i odstawiłam całkowicie pregabaline (brałam 900 mg, odstawili mi w szpitalu na reumatologii, bo choruje też na RZS. Uznali, że za bardzo obciążam wątrobę). Docelowo mam brać sama ami 150 mg na dobę. Niestety od samego początku brania amli ratuje się xanaxem, bo nie wyrabiam z atakami paniki, walącym sercem, uczuciem, jakbym zaraz miała stracić przytomność. Nie ukrywam, że wszystkie inne leki dotychczas przyjmowałam lajtowo, nie umiałam prawie w ogóle uboków. Niestety SSRI i SNRI przestały działać,stad decyzja lekarza. Czy możecie mnie zapewnić na 100%, że nie padnę na zawał, wylew, że się nie uduszę? Zauważam poprawę w sprawie depresji, mam więcej siły do działania, ale ta ataki kołatania serca wybijają mnie z rytmu i wracam do punktu wyjścia, bo przerażona atakiem paniki sięgam po benzo.
  3. Kochana Walkiria34, bardzo dobrze Cię rozumiem, mam podobną historię. Mam 30 lat. Czy próbowałaś terapii oraz leczenia farmakologicznego? Potrzebujesz wsparcia, żeby móc samodzielnie stanąć na nogi. Proszę, nie poddawaj się. Moja koleżanka ma 31 lat, też jest sama. Długo radziła sobie w pracy, ale potem nagle załamała się nerwowo i wylądowała w szpitalu psychiatrycznym. Po wyjściu ze szpitala przez rok szukała pracy, teraz od miesiąca jest na stażu. Nie poddawaj się, napisz, czy się leczysz.
  4. Powiem Wam, że jestem załamana. Lekarz zwiększył mi dawkę absenoru (wymienił lek depakine na absenor) do 500 mg rano i 500 wieczorem. Mam silne skutki uboczne, ogromna senność w ciągu dnia, częste myśli samobójcze, mdłości, brak apetytu, dekoncentracja. Teraz w weekend mam kilka egzaminów na uczelni, ale w ogóle nie umiem się uczyć, głowa mi opada i śpię. Od wtorku biorę wyższa dawkę, więc krótko. W pracy walczę z wyczerpaniem i pokusa, żeby nie rzucić wypowiedzeniem.
  5. Kurcze, nieprecyzyjnie się wyraziłam. Wenlafaksyne biorę ponad rok, początkowo leczono mnie tylko na depresję. Na ostatniej wizycie lekarz uxbsl, że to może być ChAD i dołożył depakine, więc depakine biore 2 tygodnie.
  6. Ten zestaw biorę niecałe 2 tygodnie, więc może niezbyt długo. Spokój też jest mi potrzebny, bo mam silne napady agresji. Tak, Chad. To jak wygrać z depresja? Na terapię też chodzę.
  7. Mam pytanie. Biorę 250 mg wenlafaksyny i 300 depakine rano oraz 300 wieczorem. Nadal nie zauważam żadnych pozytywnych rezultatów. Cały czas odczuwam bezsens życia i próbuje się na siłę motywować do robienia czegokolwiek, resztkami sił. Czy byłoby sens zwiększyć np. Depakine?
  8. zduszonyszept

    hasiok

    Piotr37, zapraszasz mnie na randkę?
  9. Heledore, powiedzialam mu, że czuję albo depresję, albo wściekłość, chyba nie spodobały mu się tak skrajne stany emocjonalne. No i wenla nie zlikwidowala do końca depresji, problemów z nietrzymaniem moczu oraz bólów stawów.
  10. Witajcie. Po dwóch latach leczenia mnie (głównie na depresję i zaburzenia lękowe) lekarz stwierdził, że mogę cierpieć na ChAD. Na razie to podejrzenie. Dołożył mi do wenlafaksyny Depakine jako stabilizator nastroju. Bierze ktoś taka mieszankę?
  11. zduszonyszept

    hasiok

    Ja też jestem sama, pytam z ciekawości i ewentualnie na przyszłość. Najpierw muszę się ogarnąć, żeby móc w ogóle wchodzić w związki. Ale pamiętam, że dawno temu na Seroxacie spotykalam się z facetem i nie miałam na nic ochoty, zmuszalam się do pocałunków itd.
  12. Mam jeszcze pytanie - czy taka mieszanka leków zlikwidowala Ci całkowicie libido?
  13. Dziękuję stary wyjadaczu :* naprawdę chcialabym przestać się męczyć, stany depresyjne mam od gimnazjum... Jestem ciekawa, jak to jest żyć bez poczucia wszechogarniajacego bezsensu i słabości. Zniose nawet tycie i wypadanie włosów, byle moc wrócić do żywych.
  14. Po jakim czssie zaczal na Was działać lek Depakine? Biorę 5 dzień i jesyem bardzo senna.
  15. Dziękuję za odpowiedź. Napady złości nie są u mnie zbyt częste, za to depresja naprawdę mocna, nie byłam w stanie sama dojść do WC. Zresztą nadal nie pozbylam się jej całkowicie i myśli o bezsensie bardzo często mi towarzyszą. :( po jakim czasie zadziała ten lek depakine? Dziś 5 dzień, biorę 300 rano i 300 wieczorem, na razie bez zmian. Boję się, że on nasili depresję, z którą jeszcze żaden lek do końca sobie nie poradził.
×