Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Bella1994

Użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czyli czekać aż ta wyższa dawka się wkręci ?
  2. Ja od tygodnia zwiększyłam z 112.5 na 150 mg i znowu się czuje jak bym była chora...natrętne myśli, pełno lęków. Czy to mogą być skutki uboczne zwiększenia leków ?
  3. @dziki94 dzięki za odpowiedź. Pregabaline biorę już jakiś czas w dawkach 150 mg rano i wieczorem. Mam nadzieję że wyjdę z tego bo szukamy dobrego leku i po przegranej z SSRI doktor zmieniła na anafralin
  4. Biorę anafralim na natrętne mysli i leki. Tydzień byłam na dawce 37.5 i teraz 8 dzień na 75 sr. Czuję się źle, lekarz twierdzi że dopiero się rozkręci. Czy jest szansa że on pomoże...to już któryś lek z kolei i czuję że się poddaje
  5. Jednak zostałam narazie na 50 mg setalofu i 300 mg pregabaliny...jest masakra myśli non stop... Boje się że w takiej dawce to mi nie pomoże. Psychiatra dalej na urlopie mówi że sprawdzany czy to uboki setalofu..
  6. Hej Lecze się od dawna, brałam paroksetyne długo nie zaskakiwała w końcu zmieniłam na fluoksetyne 60 , pregabaline 150 mg i fluanoxl...znowu było dobrze na chwilę i znów pogorszenie od tygodnia zażywam Setaloft w dawce 50 mg, od dziś w desce 100 mg. Choruje na obsesyjne myśli że zostawię męża, rodzinę dla kogoś innego - poprostu jakaś osoba mi się upatrzy i się nakręcam. Czuję się tragicznie czy jest nadzieja że Setaloft mi pomoże ? Czy już zawsze będę się tak czuć..
  7. Hej ! Właśnie jestem 4 dzień na fluoksetynie 40 mg, i jednocześnie 5 dzień odstawienia do 0 paroksetyny 60 mg. Czuję się mega dziwnie, lęki jakby wróciły. Czy to tylko przejściowe ?
  8. Halo może ktoś poradzić ? A ja już 4 tydzień na 60 mg...wcześniej było 20 mg potem 40 mg. Jakąś poprawa jest ale dalej jestem roztrzęsiona. Czuję często jakieś mrówki w głowie. Już szczerze jestem załamana. Ile można czekać na poprawę...w poniedziałek mam telefonicznie wizytę z psychiatra. Sama nie wiem czy uprzec się żeby czekać i nie zmieniać tabletek czuję się jak królik doświadczany czy lepiej w drugą stronę i zmienic. Powiedzcie coś proszę. Czy ParoGen jeszcze może mi zaskoczyć ?
  9. A ja już 4 tydzień na 60 mg...wcześniej było 20 mg potem 40 mg. Jakąś poprawa jest ale dalej jestem roztrzęsiona. Czuję często jakieś mrówki w głowie. Już szczerze jestem załamana. Ile można czekać na poprawę...w poniedziałek mam telefonicznie wizytę z psychiatra. Sama nie wiem czy uprzec się żeby czekać i nie zmieniać tabletek czuję się jak królik doświadczany czy lepiej w drugą stronę i zmienic. Powiedzcie coś proszę. Czy ParoGen jeszcze może mi zaskoczyć ?
  10. Ja od 3 tygodni jestem na 60 mg Parogenu, mam nadzieje że wreszcie zaskakuje. Leczę nerwicę natręctw myślowych. Czy przy zażywaniu leków na początku czujecie czasem takie mrówki w głowie ? Kiedyś mi ktoś powiedział że to znak ze cos w mózgu się dzieje na dobre i zastanawiam się czy to możliwe
  11. Witam. Byłam 14 dni na parogenie 20 mg, od 10 dni biorę 40 mg na natręctwa i lęki. Czy wreszcie odczuje jakąś poprawę. Mój psychiatra jest na urlopie i nie mam się jak z nim skontaktować. Proszę o odpowiedź
  12. Mam nerwice, natretne mysli i lęki. Dziś 14 dzień parogenu, sama nie wiem może coś jest lepiej...czy mogę liczyć na efekty skoro po 2 tygodniach nie jest tak dobrze jak obiecał lekarz ?
  13. Witam Welefakstyne zażywam na nerwice lękowe, 1,5 miesiąca 75 mg po czym lęki zaczęły powracać teraz miesiąc 150 mg - 2 tygodnie super i teraz znów czuje się gorzej . Czy ktoś z was tak miał że reagowaloscie na początku dobrze a potem gorzej ? Czy to może normalne takie kilkudniowe pogorszenie ?
×