Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

betina

Użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  1. Absolutnie nie myśl że mnie męczysz. Nie męczysz mnie . Jeżeli lekarz w depresji mówi Ci ze masz się wziąć w garść to jest totalne nieporozumienie . Proszę poszukaj psychiatry oni naprawdę znają się na rzeczy. Nie myśl że psychiatra to jakiś dramat jak to taki lekarz jak każdy inny. Wyczulam ze chłopak nadal Cię nie wspiera ?! Wiem jak jest z tymi lepszymi dniami przychodzo lli czas ze niby wszystko wraca do normy a za chwilę to samo albo jeszcze gorzej tak to będzie niestety zanim nie dobiera ci dobrze leku. Pewnie rano się budzisz juz z myślą jak to będzie dzisiaj czy coś mi dolega. Zaczyna się analizowanie . Pewnie ze musisz starac się mobilizować ale nic na siłę . Nie rob sobie wyrzutów masz prawo być chora . Ja wiem ze pokonasz te chorobę i wróci wszystko do normy , będziesz normalnie żyć i będziesz cieszyć się tym zyciem. Pisz jesli masz pytania albo chcesz się wygadac . Trzymaj się cieplutko pozdrawiam
  2. Ja jestem z Wroclawia mam tu bardzo dobra psychiatrke Zastanawiam się czy masz coś do przerobienia żeby chodzić na terapię. W moim przypadku moja psychiatra nie polecala terapi , szukalysmy leków które mi pomogą długo to trwalo ale się udalo. Pierwsze wizyty u niej były tragiczne ja też nie mogłam uwierzyć jej ze to choroba psychiczna. Jak sobie przypomnę jak się czułam tragicznie to aż mam ciary. Jeśli chodzi o psychologów to musi być to ktoś naprawde dobry. Pisz spokojnie będę starała się pomóc . Trzymaj się ciepło pozdrawiam
  3. Nie jesteś jedyna. Ja tez dłuższy czas myślałam że wariuje i ze to nie tylko nerwica i depresja ale może jakaś inna gorsza choroba psychiczna. Byłaś u neurologa może poszukaj jakiegoś dobrego psychiatry oni jednak więcej wiedzą na temat tych chorób lepiej też dobieraja leki mają większe doświadczenie. Gdzie dokładnie mieszkasz? może będziesz w najbliższym czasie w Polsce ?
  4. Kiedy byłaś u swojego psychiatry? myślę że powinnaś iść do psychiatry powiedzieć mu to wszystko niech rozważy czy nie potrzebujesz większej dawki leku być może coś dodatkowego.pozdrawiam trzymaj się
  5. Ja tez po lekach miałam bardzo dziwne sny były bardzo realne szybo się wybudzalam i tez byłam bardzo niespokojna. (po kilku misiacach bylo lepiej)Musisz starać się sobie tłumaczyć ze wszystko będzie dobrze i starać się uspokoić. Nie możesz się sama nakrecac. Nie powiem Ci kiedy to się skończy bo sama nie wiem . Jedno jest pewne ze kiedyś się skończy. musisz być cierpliwa. Myślę że możesz poprosić lekarza o dopisanie jakiś leków np na sen . Ja do tej pory biorę trittico minimalna dawkę spokojnie śpię i nie budzę się w lęku. Zapytaj swojego lekarza. pozdrawiam
  6. Oj tak wiem jak jest ciężko wracac do swoich obowiązków. Spróbuj jeśli będzie ci źle nie zmuszaj sie bo to i tak nie będzie miało sensu. Napisz czy juz jesteś po kursie i jak się czujesz. Pozdrawiam
  7. Hej .Bardzo cie przepraszam ze tak późno odpisuje. Ja przy nerwicy miałam ciągle zawroty glowy . Świat wirowal ciągle , problemy z koordynacja ruchową myślałam że nie dojdę z punktu A do punktu B. Ale to wszystko przechodzi spokojnie . Jeżeli chodzi o ból głowy to rzeczywiście może być napieciowy ból głowy.Ja borykam się ciągle z bólami głowy mogą one być np od zatok , bólu ucha bądź zęba , problemu z kregoslupem szyjnym. Albo migrena przy ktorej mnie np boli okropnie oko i wtedy tez nie moge sie ruszac bo bol robi sie okropny.Myślę że to nic poważnego . trzymaj się ciepło i napisz jak się czujesz
  8. O no to super mogą być male kryzysy ale nie myśl o tym powoli do przodu pozytywne myślenie to połowa sukcesu odzywaj się czasami pozdrawiam
  9. Hej to typowe objawy dla depresji i nerwicy także nie martw się .Ja tez chlopaka pytalam trzy razy o to samo albo kilka razy powtarzalam te same zdania .Do tego jeszcze leki mogą dawać takie objawy ale spokojnie to wszystko minie tylko trochę cierpliwości. Napisz jak się czujesz?
  10. No ciężko. Bliskim szczególnie... była zdrowa uśmiechnięta pełna energii a teraz co depresja , nerwica , lęki to dla nich nie jest zrozumiałe. Możesz poprosić chłopaka żeby przypomniał sobie sytuację jak kiedyś czegoś bardzo się bał i myślal ze to koniec świata i juz nic się nie da wszystko się wali (napewno miał taki moment ) jeśli sobie to przypomni to powiedz mu ze ty czujesz taki sam lęk czy stres tylko ciągle i nieustająco. Może to do niego przemówi może łatwiej mu to będzie zrozumieć . Jest jeszcze jeden sposób zapytaj go czy gdybyś miała 39 stopni gorączki i angine lezala w łóżku i nie mogła się podnieść to tez by powiedział weź się w garść.?! zrób coś żebyś nie miała anginy albo żeby gorączka spadla ,nie da sie .To i to jest choroba tylko trzeba spróbować ja zrozumieć. I każda choroba wymaga seojego czasu i odpowiednich leków. Wiem ze jest ci teraz ciężko to tłumaczyć i nie masz na to siły całą energię poświęcasz na cos innego . A jeszcze jedno błąd który ja popełniłam czytałam w internecie o chorobach nie rób tego blagammmm. Pisz jeśli będziesz potrzebować wsparcia możesz pytać o wszystko ☺ będzie dobrze
  11. To prawda leki zaczynają działać po 14 dniach czasami trochę dłużej. Bądź cierpliwa a skutki uboczne z czasem beda ustepowac .Czasami trzeba coś dodać żeby efekt był jeszcze lepszy. Postaraj się porozmawiać z chłopakiem poproś go żeby poczytał trochę o tej chorobie może łatwiej będzie mu zrozumiec chodź nas zrozumie tylko osoba która coś takiego przeszła. Słowa ogarnij się albo weź się w garść , nie wymyslaj są najgorszym słowami które możemy usłyszeć. Naszej choroby nie można zobaczyć i wszyscy myślą że udajemy. Chodź pewnie gdybym tego nie przeszła tez byłoby mi ciężko to zrozumieć. Ciesze się ze bierzesz leki wierze w to gleboko ze za kilka tygodni będziesz ju wmiare na prostej. Wiem co teraz czujesz wiem ze pewnie myślisz sobie dają mi leki na psychikę a ja pewnie jestem poważnie chora. Tez miałam takie myśli ale zaczęłam brać leki i z tygodnia na tydzień czułam się lepiej.Ciężko w to teraz ci uwierzyć ale będzie dobrze. Możesz mi napisać ile masz lat?
  12. Wiem jak się boisz . U mnie było tak ze ciągle mówiłam o jakimś badaniu i ze mnie uspokoi niestety jedno zrobiłam było ok wymyśliłam drugie i tak dalej . Uwierz mi ze robiłam takie badania ze dziś się śmieje juz z tego ze jestem najbardziej przebadanym człowiekiem na świecie Czy lekarz wypisał ci jakieś leki? Czy ktoś Cię w tym wspiera pomaga ci? pozdrawiam
  13. Witaj. Wiem co przechodzisz przeszłam przez to samo oczywiście też nie wierzyłam żadnemu lekarzowi ze mam nerwice było dramatycznie bałam się wszystkiego i wszystkich .Wyjście z domu było dla mnie ogromnym problemem. Chodź w domu też bałam się sama być . Przeszlam przez miliony badań które oczywiście robiłam na własną rękę i wychodziły dobrze , brakiem zaufania do lekarzy diagnozy doprowadziła się do bezsennosci jak udało mi się zasnac spałam może 1,5 godziny poczym wybudzalam cie zalana zimnym potem z okropnym biciem serca które waliło jak młot. proszę Cię uwierz lekarzowi zacznij przyjmować leki a wszystkie objawy z czasem ustąpia . Wiem o czym mówię przeszłam to i wiem jak ciężko jest wszystkie okropne objawy zawroty głowy , różnego rodzaju bóle , i inne fizyczne objawy przypisać nerwicy . Ale niestety tak to jest. Serdecznie Cię pozdrawiam i trzymam kciuki. nie pozwól chorobie się rowinąć. Powodzenia
  14. Hej . Radzę wybrać się do psychiatry przeszłam bardzo długą drogę po lekarzach szukając choroby która była zupełnie innym miejscu .Doszukiwalam się w moim ciele wszystkiego trwało to bardzo długo dużo straconego czasu , nerwów i pieniędzy.( zrobilam miliony badan) Dziś jestem zdrowa bez lęków na punkcie swojego zdrowia.Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia
  15. Na początku problemów ze spaniem miałam dawkę 150mg i spałam dobrze ,zeszłam do dawki 25mg i śpię równie dobrze. A do jakiej dawki masz zalecane zwiększanie? Masz problem z bezsennościa tylko?
×