Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

okularnica

Użytkownik
  • Zawartość

    447
  • Rejestracja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy dużo z Was miało zwiększone lub zmniejszone wydzielanie moczu przy tym leku?
  2. Czy ktoś stosował tą formę magnezu? Podobno przenika przez barierę krew - mózg i uzupełnia tam niedobory, ciekawa sprawa.
  3. Myślę, że wtedy może być jeszcze większe zamulenie i senność. U mnie duloksetyna powodowała (jak też sporo innych leków) między innymi opuchnięte oczy i problem z wielomoczem. Czy ktoś z Was miał podobnie? Jak myślicie, który lek mógłby nie powodować takich skutków ubocznych?
  4. Właśnie niedługo po napisaniu postu zdałam sobie sprawę, że na lekach mega często oddaję mocz i dlatego piję też więcej żeby się nie odwodnić. Jak badałam krew to pani się dziwiła, że jest bardzo gęsta i nie leci, tak jakbym nic nie piła. W krwi wyszło zaś odwodnienie. Zaczęłam czytać ulotki leków i rzeczywiście mogą one powodować wielomocz i zaburzenia wytwarzania hormonu antydiuretycznego. Ostatnio miałam tak przy małej dawce duloksetyny. Co wezmę jakiś lek to jest coś nie tak, dlatego na razie nic nie będę brać :/Chyba, że macie pomysł, który lek może nie zaburzać tej sfery(nn)? Picziklaki, Ty chyba masz nerwicę natręctw z tego co pamiętam? Dobrze działa na to ten chloproptiksen, który masz w opisie?
  5. Ktoś stosował;)? Jak działanie?
  6. Odświeżam. Czy ktoś brał szafran z lekami antydepresyjnymi?
  7. Myślicie, że skąd w wenli (i innych podobnych lekach) powodowanie zatrzymywania się wody i zapuchnięć w okolicy oczu? Już kilka leków tak na mnie działa... Czy ktoś z Was miał taki problem i czy coś zmniejszyło ten efekt?
  8. Naprawdę żaden alergik nie brał tego leku?
  9. Czy ktoś z Was brał ten lek razem z brintellixem? Ja 22 dnia zaczęłam odstawiać, bo po tym leku byłam w bardzo złym stanie i stwierdziłam, że już nie ma co dłużej tego ciągnąć, bo zamiast być coraz lepiej to było coraz gorzej.
  10. To u mnie jest odwrotnie, pierwsze kilka dni czułam się lepiej (bo jeszcze nie działał lek a czułam efekt placebo, że przecież musi pomóc), a potem po ok. 1,5 tygodnia brania się mocno pogorszyło i tak już jest od ponad tygodnia. Także wątpię żeby w moim przypadku pomógł ale jeszcze wytrzymam te kilka dni. Co do snu to rzeczywiście śpię po nim jak zabita, chociaż nie mam specjalnych problemów ze snem i ten skutek nie podoba mi się jakoś super, bo gorzej mi się wstaje rano.
  11. A po jakim czasie poczułaś poprawę? I czy było gorzej na początku?
  12. Dzięki Grzegorz za odpowiedź. Pobiorę jeszcze trochę ale dni tego leku są już u mnie policzone (o ile nie pomoże). Będzie to przynajmniej cenna opinia dla osób z ocd, dam znać czy na pewno nie pomogło.
  13. Czy komuś ten lek pomógł na lęki? Nie wiem czy jest sens dalej to brać.
  14. Czy komuś z Was ten lek potęgował alergię?
×