Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Lucek90

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ok, przeczekałem ten nieprzyjemny stan (który trwał około 4 dni) i już jest wszystko ok. Teraz czekam za efektem terapeutycznym (najlepiej takim, jaki był 12stego dnia na dawce 150 mg ) Lekarz mówił, żeby poczekać 3 tygodnie na dawce 300 mg i jeśli nie będzie oczekiwanego działania, zmieniamy lek.
  2. Witajcie ponownie, Po konsultacji z psychiatra, po 30 dniu brania bupropionu wszedłem na dawkę 300 mg (przypominam, że wcześniej on zaskoczył - około 12 dnia - ale jego pozytywne efekty skończyły się po ok. 5 dniach) Od 2 dnia (czyli od wczoraj) czuję masakryczne efekty uboczne, głównie psychiczne - zero przyjemności ze wszystkiego, olbrzymi wkurw który niestety jest kierowany też w swoją stroną (autoagresja), tzn. często nie mogę patrzeć na siebie w lustrze, pojawiają się myśli samobójcze. Chodzę na psychoterapię indywidualną oraz grupową, także spokojnie temat ten też jest poruszany. Fakt faktem, że dosyć intensywne procesy ostatnio przechodzę na terapii - i grupowej i indywidualnej ale czuję że bupropion też robi swoje - tzn. brak przyjemności i wkurw to na pewno jego zasługa. Szukam inspiracji w osobach które podobnie jak ja miały skutki uboczne na granicy wytrzymania, a u których lek później zaskoczył - czy są takie osoby ? Mimo wszystko, czuję że chciałbym wytrzymać do tych 12 dni na tej dawce i zobaczyć jak to zadziała - przy niższej dawce 150mg kiedy zaskoczył była naprawdę bajka (ogromna przyjemność ze zwykłych czynności domowych, naturalna motywacja, super sen - wreszcie czułem się zregenerowany - i co najlepsze czułem też ogromny spokój, wyciszenie myśl)
  3. Przyjmuję 150 g wellbutrinu Po 12 dniach stosowania wellbutrinu wreszcie pojawił się efekt terapeutyczny: większa bezpośredniość w kontaktach z ludźmi, bardzo duża motywacja i siły do ogarnięcia swojego życia (a za tym idzie ogromna WIARA że jest to możliwe), bardzo wyraźne zminimalizowanie chęci na bezproduktywne przeglądanie fejsa, youtuba, stron internetowych i ogromna przyjemność z przyziemnych rzeczy wykonywanych w domu ! Jednym słowem bardzo przyjemny stan, energia bardzo nienachalna, tzn. czuję motywację, siły, chęci a jednocześnie mogę się zrelaksować, wyciszyć (w przeciwieństwie do wcześniej branej wenlafaksyny na której byłem bardzo mocno nakręcony i ciężko było się wyciszyć, odpocząć) Tylko, że.... ten stan trwał około 5 dni i akatualnie wszystko wróciło do stanu sprzed braniem leku czyli ospałość, brak motywacji, brak siły i wiary w zmianę swojego życia.... Pytanie: czy są osoby które miały podobnie i czy efekt terapeutyczny powróci na tej dawce 150 mg, czy jest to raczej wskazanie do zwiększenia dawki leku ? (oczywiście nie będę sam zwiększał, tylko po prostu umówiłbym się na kolejną konsultację)
  4. Nie sugerowałbym się jednym przypadkiem połączenia bupropionu, sertraliny i pregabaliny. Każdy mózg jest inny, być może na Ciebie undefined tak to połączenie zadziałało. Skoro psychiatra przepisał Ci taki zestaw, to jednak potencjał takiego stacku w teorii musi być. Prawdopodobnie okazało się to niecelne w przypadku Twojej struktury mózgu i aktualnego poziomu neuroprzekaźników. A co do połączenia sertraliny i bupropionu to jest to bardzo popularne połączenie z dużym potencjałem stosowane bardzo często np. w USA. Pytanie, czy okaże się celne w Twoim przypadku Goliat.... Ja natomiast chciałbym ponownie spytać, czy są inne osoby które stosowały połączenie pregabalina + bupropion i chwalą/ odradzają takie połączenie ?
  5. Czyli połączenie Bupropion + Pregabalina wydaje się być idealne. Dlatego pytam, czy ktoś stosował takie połączenie i jest zadowolony z efektów ? U mnie pregabalina mega się spawdza na lęk uogólniony, chciałbym dorzucić do tego właśnie bupropion na większa aktywizację, motywację
  6. Czy ktoś z was stosował Bupropion razem z Pregabaliną ? Jakie efekty ? Aktualnie biorę pregabalinę 2 x 75 mg rano i wieczorem i będę rozmawiał z lekarzem o dołączeniu wellbutrinu do tego (żeby bardziej zaktywizować, nabrać motywacji do czegokolwiek)
  7. Czy ktoś z was stosował Bupropion razem z Pregabaliną ? Jakie efekty ? Aktualnie biorę pregabalinę 2 x 75 mg rano i wieczorem i będę rozmawiał z lekarzem o dołączeniu wellbutrinu do tego.
  8. Czyli bardzo mocno podnosi apetyt ? A jak jest z libido ? Ma jakiś wpływ na to czy nie ? Czyli jak się czułeś ? Nigdy nie brałem takich środków i nie wiem co masz na myśli. Jak wyglądają takie redukcje i w zasadzie po co je robisz ?
  9. Heledore, a miałaś w ogóle na tym leku problemy ze snem/ wczesnym wybudzaniem się ? Jak tak, to po jakim czasie przeszły, jak to wyglądało ?
  10. Też tak mam. Nieraz nawet budzę się w takim strachu że później wpływa to bardzo mocno na mój cały dzień. Aczkolwiek mimo wszystko, uważam to za bardzo pozytywny efekt tego leku, gdyż te sny nie są przypadkowe i każdy dotyczył jakiegoś tematu z którym musiałem/muszę się spotkać. Dodam, że jestem też w procesie psychoterapii i dotknięcie tych snów, podzielenie się nimi z terapeutą jest bardzo wartościowe. Wcześniej (przed braniem leków) w ogóle nie pamiętałem snów albo mi się wcale nie śniły. Pogadam o tej dawce tritico z terapeutą, 150 mg nie wchodzi w żadne interakcje z Twoją wenlą ? Z tego co wiem, to już jest dawka raczej nie na sen ale bardziej przeciwdepresyjna. Ile bierzesz wenli ?
  11. Biorę wenlafaksynę w dawce 150 mg od 5 dni. Wcześniej brałem Escitalopram w dawce 20 mg przez 3 miesiące. Coś tam pomagał na natręctwa, ale zdecydowanie nie wpłynął na napęd, motywację a wręcz je pogorszył - totalne lenistwo, drzemki w ciągu dnia to na tym leku standard. Na wenlę wskoczyłem od razu, odstawiając natychmiast esci. Generalnie bardzo dobrze znoszę pierwsze dni na wenli poza spaniem - budzę się o godzinie 5.00 codziennie, i nie mogę dospać kilku godzin. Biorę oprócz tego tritico w dawce 75 mg na wieczór. Bez tego to na pewno bym nie zasnął w ogóle. Czy ktoś też tak miał na wenli ? (wczesne wybudzanie się i niemożność ponownego zaśnięcia) Zgłosić się z tym od razu do lekarza czy poczekać jeszcze trochę ?
×