Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Andrzej91

Użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy
  1. WyWitam ponownie. U mnie 6 tygodni na dawce 20mg i dalej źle się czuje...tzn. zawroty głowy, ból głowy,zmęczenie,kołatanie serca,uczucie gorąca,odrealnienie.... Moja psycholog po kilku wizytach zaczęła wątpić czy to na pewno na tle nerwowym a nie jakaś faktycznie choroba i zleciła mi żebym zrobił kilka badań bo ona nie ma pewności i lepiej sprawdzić kilka rzeczy... Ja już mam dość bo myślałem że już na dobrej drodze jestem a tu nawet psycholog twierdzi że takie objawy ciągłe nie spowodowane żadnymi sytuacjami czy miejscami a trwającymi całe dni są jakoś dziwne... Masakra.
  2. Ja Wam powiem że już ponad 5 tygodni na paro 20mg i dalej się źle czuje...przy ludziach jak gdzieś wychodzę to objawy się jeszcze nasilają...masakra....ciągle helikopter i ogólnie się dziwnie czuję... taki odrealniony...więc ja niewiem ile to może tak trwac
  3. Sorry miało być 5 tygodni. No czekam i czekam ale jak widzę był jeden dzień w miarę spoko a tu znowu wszystko zaś to samo ;(
  4. No i znowu ja... Tak jak wspomniałem Xetanor biorę miesiąc i 4 dni czyli prawie 5 miesiecy, a dzisiaj znowu bardzo złe samopoczucie...atak lęku w sklepie....mocne zawroty nogi z waty osłabienie straszne.... Czy jest to jakieś logiczne skoro była mała poprawa na jeden dzień i znowu podobna historia się tworzy... ;/
  5. Niegdyś mnustwo leków ale teraz tylko Xetanor 20mg
  6. Dla mnie w ogóle wszystko jest dziwne...ale najgorzej jest jak się mocno kręci i nagle ataki lęku/paniki... Masakra. A ty teraz co stosujesz i jak długo ?
  7. A miewacie też parestezje ? Bo mi często do tych zawrotów dochodzą parestezje na czole głównie...i jest masakra... Afff kiedy te lepsze dni nadejdą...
  8. U mnie miesiąc i dwa dni na paroksetyny....wczoraj np. w miarę lepiej się czułem a dzisiaj znowu te silne zawroty i jakieś derealizacja .... Afff ja już nie wiem naprawdę co jest grane ;((
  9. Dzięki za odpowiedź. Ale linka żadnego tam mi nie pokazuje. Jak możesz to podeslij jeszcze raz pozdro.
  10. Ja ciągle nie mogę wyłączyć myślenia czy to czasem nie inną choroba no bo zastanawia mnie ciągle to czy przy nerwicy jest wogole taka możliwość żeby się kręciło w głowie dosłownie cały dzień i noc...bo tak mam...odrazu jak wstaje to się kręci i już tak do końca dnia ...tak samo w nocy...no a druga sprawa że biorę już miesiąc Xetanor w dawce 20mg i nie czuje poprawy zbytnio... Już naprawdę niewiem co robić i myśleć
  11. Ja też mam bardzo silne lęki i cała inna somatyzacyjne...zawrot, zmęczenie, drętwienie czoła i nóg...i jeszcze parę by się znalazło i tak ciągle we mnie jest myśl czy to naprwno nie jakaś choroba ale z drugiej strony badań miałem mnóstwo które nic nie wykazywały... Ja już mam dość że dzień w dzień boje się wychodzenia z domu z myślą czy nie będzie gorzej itd...a w bani się ciągle kręci nie przerwalnie....może tak być od samej nerwicy ? Powiedzcie mi też tak macie/mieliście.... ;(
  12. Dawke 20mg mam od ponad dwóch tygodni...biorę tylko Xetanor ale niewiem...tak jak poszedłem po leki do lekarza to czułem się tak samo jak teraz...najgorsze są ciągle zawroty głowy...dzisiaj w nocy i rano tak silne zawroty że myślałem że znowu L4 dam...bo nie byłem w stanie chodzić...ja już nic nie pojmuje...wyniki nie wskazują żadnej choroby a leki nie pomagają...nie mam już sily
  13. Dawka 20mg...ale cały czas czuję się źle...kręci się w głowie nawet w nocy jak się przebudze w nocy ...ciągle się kręci...niewiem czy też tak mieliście...niewiem co robić..czuję się jak szmata za przeproszeniem
  14. Witam ponownie. Już wcześniej pisałem... Już prawie miesiąc na paroxetynie i powiem wam że nie czuje jakiś efektów...dalej się kręci...gorsze samopoczucie w miejscach publicznych itd...ogolnie cały dzień się źle czuje ...w sumie tak samo jak bez leków...niewiem czy jeszcze czekać czy o co tu chodzi...miesiąc leków i zacząłem terapię a cały dzień czuję się jak wrak...czy to w domu nawet...a jak wyjdę to jeszcze gorzej ;/ niewiem co jest...
  15. Czyli rozumiem że powinno się jeszcze poprawić tylko nie teraz ? Zastanawiam się też czy dołączać ten Atarax bo go stosuje 3x dziennie ale niewiem czy nie za bardzo mnie zamula i usypia...tylko się tak dalej zastanawiam czy sam Xetanor da radę pomoc.... Zwariowana głowa ;(
×