Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

drkwaw

Użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Wydaje mi się 10mg esci to za mało jak dla mnie .Biorę już prawie dwa miesiace i lekka poprawa jest ale z rana mam za dużo myśli w głowie i dopiero jak wezmę tabletkę to po godzinie trochę czuje się lepiej i mniej myśli przelatujacych przez glowe .Esci działa na mnie jak tabletka uspokajająca,jak rano wstanę to musze jak najszybciej ja wziąć.
  2. To nie z powodu brania esci.Skutek uboczny ból stawów pojawia się na początku brania ,mnie przez dwa tygodnie bolały trochę nogi w okolicy kolan zanim lek się rozkręcil.
  3. Biorę ok miesiąca 10mg i nastąpiła poprawa,pojawił się optymizm i przestały wskakiwac co chwile do glowy jakieś krótkie myśli .W międzyczasie zmniejszyłem dawkę do 1/4 bo kończyły mi się tabletki i musiałem dotrwac do kolejnej wizyty by dostać receptę i nastąpiło pogorszenie a Od 1,5 tygodnia znowu byłem na pełnej dawce 10 mg i znowu było nawet dobrze ale mam wrażenie ze lek jest coraz słabszy a wczoraj rano juz gorzej się czułem ,tak jakby przestał działać. Zastanawiam się czy nie zwiększyć do 15mg a może zmniejszyć do 5mg.Sam juz nie wiem czy te gorsze samopoczucie to z nadmiaru czy niedoboru...
  4. Piszecie że jednym ze skutków ubocznych są problemy z libido a u mnie odwrotnie.Biorę 10mg około miesiąc ,mam wiecej pozytywnej energi i ciągle chce mi się bzykać .Kiedy mogę spodziewać się uspokojenia?
  5. Czytam że Bierzecie po 300mg a jak od 4 dni biore pół tabletki czyli 100mg tegretolu i na mnie mocno działa,uspokaja,czuje się trochę jak po alkoholu.Mam nieprawidłowe Eeg i Ssri nie działały na mnie dobrze.Sam się sobie dziwie ze nigdy wcześniej nie brałem żadnych prochów .
  6. Czy takie ograniczenie emocjonalności jest tylko na paroksetynie czy na innych ssri też?na jakich najmniejsze?czy mozna przy paroksetynie brać dodatkowo hydroksyzyne?Jak wziąłem 1/4 tabletki o godz . 16 to ta obojętność trzymala mnie ok. 5godz. Czy na początku lepiej brać rano czy po południu ?
  7. Witajcie,Doradzcie paroksetyna czy fluoksetyna będzie na moje problemy lepsza.Mam nerwice ale chyba i depresję .Przez miesiąc czułem się w miarę dobrze ,czasami tylko brałem pół tabletki hydroksyzyny lub afobam wiec postanowiłem popracować kolo domu ale już po dwóch godzinach pojawiło się zmeczenie,znużenie i zamyślenia ,przeskakiwanie myśli do tego stopnia ze nie mogłem skupić się na pracy ,myśli tak głupie jak w snach aż miałem ochotę walnąć się w twarz by się ocknąć.Od kilku dni jestem w tym stanie zamyslania co chwile.Wczoraj po południu przypomniało mi się ze mam Paroxinor który już rok temu zacząłem brać ale po 3dniach odstawiłem bo dziwnie się czułem .Wczoraj wziąłem tylko 1/4 tabletki i juz sobie przypomniałem dlaczego odstawiłem.....pojawiła się ta cholerna obojętność na wszysto dookola,nie chciało mi się rozmawiać,juz mi się nawet bzykac odechciało. Dzisiaj rano po przebudzeniu jednoczesnie pobudzenie ruchowe a w głowie większą senność .Czy po Paroksetynie przejdzie mi te zamyslanie?Czy ten brak emocji jest tylko na początku leczenia?
  8. Witajcie .Po nieudanym leczeniu ssri(za bardzo mnie pobudzają)dostałem receptę na ketrel 25mg .Wziąłem wczoraj wieczorem pół tabletki o 18 i tak mnie walneło ze zasypialem na stojąco.W nocy spałem jak zabity a rano jeszcze przez 2 godziny dochodzilem do siebie.Czy to normalna reakcja na poczatku?Jestem wyjątkowo czuły na leki .Przez ostatnie 2 tygodnie brałem rano Afobam 0.25 -pół tabletki i to było dla mnie najlepsze lekarstwo.
  9. Niestety to nie jest lek dla mnie ,po tym leku męcze sie jak po elicei którą brałem w tamtym roku.Wczoraj wziąłem tylko 1/4 tabletki a dzisiaj rano myślałem że zwariuje,rozsadzało mnie od środka.Chodziłem po domu głęboko oddychając ,robiłem pompki ,wypiłem melise,magnez ,b-komplex i niewiele to pomogło.Po godz.10 wypiłem szklanke zioła męczennicy i dopiero poczułem ulge.Nie moge tego zrozumieć dlaczego na nerwice lekarze wypisują SSRI.Gdybym trafił do szpitala i na siłe by mnie faszerowali pełnymi dawkami to bym chyba już z niego nie wyszedł.
  10. Mam już tego stanu dosyć.Zasypiam po godz.23 a po 5 budze sie już sam i jestem pobudzony i 100 myśli na minute,głupie krótkie myśli.Jak otwieram oczy na chwile to przechodzą a jak zamykam to znowu mózg szaleje.Dzisiaj rano o 9 tak źle sie czułem że wziąłem pół tabletki afobamu,zamuliło mnie i jeszcze na godzine sie położyłem.
  11. Biore od 10dni Sertagen i mam wątpliwości ...Przez pierwsze 4dni brałem 1/4 z 50mg. 3dni 1/2 z 50mg a jak zaczałem brać całą-50mg to pojawił sie duży niepokój,pobudzenie,lekkie drżenie i gorzej sie czuje z rana.Męczył mnie ten stan i wróciłem do 1/2 z 50mg.Czy to normalne ?SSRI jest na depresję i nerwice ale jak ten lek ma uleczyć nerwice z rana jak mnie za bardzo pobudza.Może potrzeba więcej czasu i zwiększenie dawki.?
  12. drkwaw

    objawy somatyczne nerwicy

    Ja na początku -16 lat temu miałem zawroty głowy w pracy .W ekstremalnych momentach dziwne napięcie prawej strony twarzy,może gorsze krążenie tak to sobie tłumaczyłem,sczególnie napięcie dookoła oka,lekkie problemy z widzeniem ,czasami nadwrażliwość na światło,stany otepienia ,problemy z koncentarcją aż rok temu chyba styki w mózgu mi sie przegrzały i zostałem dowieziony do szpitala bo miałem objawy jak przy udarze.
  13. drkwaw

    Witajcie

    Witajcie ,od dawna miałem wrażenie że z moją głową jest coś nie tak ale nie przypuszczałem że może być ze mną gorzej,że istnieje w ogóle forum dla ludzi z tego typu problemami i że będe tu zarejestrowny.Jeszcze ponad rok temu biorąc magnez z B6 nie pomyślałbym że będe musiał odwiedzić psychiatre i leczyć sie z nerwicy i depresji.Na tym etapie nie jestem w stanie pracować ale jestem dobrej myśli.
  14. Witajcie,od stycznia 2018r brałem przez 5 miesięcy z przerwą lek elicea ale zrezygnowałem bo miałem po nim problemy z pamięcią np. bardzo trudno mi było sobie przypomnieć co robiłem 3 dni temu. Od niedawna biore Pregabaline i na początku czułem sie po niej nawet dobrze,pierwsze dni uspokajała mnie ,czułem sie troche jak po alkoholu a teraz czuje sie po niej tak jak po napoju energetycznym ,mocno pobudzony i ten stan bardzo mi sie nie podoba ,męczy mnie to.Np.dzisiaj biore o godz.9 po śniadaniu 75mg a za dwie godz. zaczynam odczuwać duże pobudzenie ,po 3 godz. ide do sklepu i jestem coraz bardziej "mocno nakręcony" ,w domu troche sie troche mózg uspokaja a o godz.15 mam jakiś dziwny zjazd(spać mi sie nie chciało) jak by mózg mi sie wyłączał,tak jak bym sie zamyślał.Posiedziałem pijąc ziele serdecznika i zacząłem sie czuć w miare dobrze.Któregoś dnia wziąłem na próbe drugą dawke 75mg po południu to siedziałem przed telewizorem jak warzywo ,taki otumaniony.Czy Wy też mieliście takie objawy?
×