Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

nowy123

Użytkownik
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  1. Witam,psychiatra przepisał mi Ketrel na moje koszmary senne które występują po prawdopodobnie przyjmowaniu Pramatisu,obawiam się zaczynać brać Ketrel ponieważ boje się że pogorszy mi się samopoczucie,czy ten lek może zmienić coś w moim samopoczuciu w połączeniu z Pramatisem?
  2. nowy123

    SSRI-temat ogólny

    Witam,tego ketrelu nie brałem jeszcze ale się zastanawiam czy nie zacząc bo mam koszmary senne co noc tylko jak czytam w ulotce na co to jest stosowane to zastanawiam się dlaczego mam to przepisane na koszmary senne? ktoś się wypowie?
  3. nowy123

    SSRI-temat ogólny

    Lekarka przepisała mi na koszmary senne lek Ketrel,co sądzicie w opisie na co jest przyjmowany nie ma nic o koszmarach sennych? Co do pramatis to zostane przy tym leku tylko zwiększe delikatnie dawkę bo natręctw prawie nie mam tylko ta obojętność ale może większa dawka mi coś da,boje się innego leku bo lekarka powiedział że pramatis ma bardzo mało skutków ubocznych.
  4. nowy123

    SSRI-temat ogólny

    Dziękuję za pomoc a czy koszmary senne mogę w jakiś sposób zmniejszyć poprzez jakiś dodatek w postaci innego leku czy tylko zmiana leku na inny może mi pomóc?
  5. nowy123

    SSRI-temat ogólny

    Pomoże ktoś będę bardzo wdzięczny.
  6. nowy123

    SSRI-temat ogólny

    Witam stosuję już od dłuższego czasu pramatis 20 mg,w ulotce jest napisane że maksymalna dawka tego leku to 20 mg dziennie,ja biorę 30 mg dziennie i czuję się średnio,natręctwa niby ustąpiły ale czasami mam chwilowy ich powrót,dodatkowo od niedawna mam koszmary senne praktycznie codziennie oraz mało co sprawia mi przyjemność,nie wiem czy zmieniać lekarza ten którego mam kazał zwiększyć dawkę no i prędzej zmienił lek z miravilu na właśnie pramatis,zastanawiam się czy ta dawka pramatis nie jest za duża? Jak brałem mniejsza dawkę to miałem natrętne myśli i fatalne samopoczucie,sam już nie wiem,poradzicie coś?
  7. Witam,czy stosowanie olejku CBD może zmniejszyć działanie pramatisu który biorę na nerwice natręctw?
  8. Witam,stosuję pramatis już od kilku miesięcy i moim problemem są koszmary senne które zdarzają się praktycznie co noc,moje pytanie brzmi czy lek jest za to odpowiedzialny? rozumiem że on ma skutki uboczne ale chyba te skutki uboczne ustępują w końcu.
  9. Witam ponownie,mógłby ktoś polecić jakiś suplement diety na lepszy sen? obecnie przy braniu pramatisu mam koszmary senne które są praktycznie co noc,szukam czegoś co to złagodzi bo pramatis pomaga mi i nie chcę go zmieniać,zmieniałem dawki ale to nie pomaga,czy takie suplementy jak ten poniżej mogę stosować przy pramatisie? https://allegro.pl/oferta/swanson-l-tryptofan-naturalny-antydepresant-sen-6164508509
  10. A co do zmniejszania dawki to czy nie będę się czuł jeszcze gorzej?
  11. Tak rozmawiałem to zmienił mi lek z miravilu na pramatis i bylo naprawdę wszystko okej ale ostatnio znowu się zaczęło,kolejny raz zmieniać lek hmm?
  12. Witam ponownie,jakiś czas było okej po pramatisie ale teraz znowu nie mam na nic chęci,kompletnie brak chęci do czego kolwiek,nic mnie nie cieszy,co dalej robić biorę 2 tableki dziennie czuje że się załamuje,myśli natrętne ustąpiły ale co z tego jak jestem w środku niespokojny i tak jak pisze nie mam na nic chęci.
  13. Lekarz zalecił mi zmianę leku z miravilu na pramatis,co to za lek,ktoś go stosował?
  14. nowy123

    SSRI-temat ogólny

    Mam problem z rozczytaniem nazwy leku zmiana z miravilu na Prauialis? coś takiego jest w ogóle?
×