Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Monika8181

Użytkownik
  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Po tygodniu dwóch dobrze powiedzieć ja pracuje między ludzmi dzis po 4 dniu tak mnie dopadlo ze myslam zeby na sor jechac niewiem chyba nie dam rady czy cos mi grozi jesli teraz zaprzestane?
  2. Monika8181

    PROSZĘ O POMOC - pytanie do psychologa

    Prosze o pomoc biore ten parogen 4 dzień serce mi łomocze goraco mnie oblewa jestem w pracy czuje ze zwariuje chyba nie chce brac tego cholerstwa czy po tych 4 dniach jak bym odstawila to cos mi grozi prosze o rade
  3. A jak reagujecie na zmiane dawki ?troche się boje bo za dzien mam brać 20 mg.narazie biore 4 dzień 10mg.Jak funkcjonujecie w pracy?bo ze mną jest ciezko nawet mam ochote to rzucić po dzisiejszym dniu,czuje sie jak psychol serce mi łomocze cisnienie mam wyższe i czuje ze jest mi gorąco masakra jakaś a lekarza mam dopiero w styczniu
  4. Mam pytanie czy biorąc dawke parogenu narazie trzeci dzień 10 mg. Cały dzień trzymaly mnie te niepokojące działania uboczne a na wieczór błogi spokój takie poczucie jak by mnie to wszystko puściło? Co myslicie o tym?czy lek może w takiej dawce początkowej na wieczór puszcza?
  5. Witam biore drugi dzień parogen po 10 mg i mam taką dawkę brac przez 4-6dni później 20mg kontynuować, po tym drugim dniu czuje sie troche nadpobudliwa ciągle coś robie, w środku taka troche rozczesiona czuje ze wystarczy chwila jakiejs glupiej mysli a atak gotowy,ciagle cos robię, w głowie jakos tak dziwnie wiem ze to dopiero poczatek ale boje sie tego zwiekrzenia dawki czy odczowaliscie to jakos gorzej?
  6. Monika8181

    PROSZĘ O POMOC - pytanie do psychologa

    to ja sie wypowiem bo biore parogen od ponad roku. ja nie mam ZADNYCH skutkow ubocznych,zaczal dzialac po 3 tygodniach samopoczucie b.dobre,depresja minela.biore 1 tabletke dziennie.nie boj sie .mnie bardzo pomogl Wczoraj wzielam pierwszą połowke trochę mnie muliło i czułam się taka otumaniona niewiem może to mój lęk przed tą tabletką bo od dwóch dni nie mogę jeść wszystko mi rośnie w ustach obawiam się bo od soboty idę do pracy żeby czuć się jakoś w miarę
  7. Monika8181

    PROSZĘ O POMOC - pytanie do psychologa

    Bardzo dziekuje za odpowiedz potrzebowałam takich prostych słów. Ostatnio jestem bardzo zagubiona bo niewiem co się ze mną dzieje za duzo tego wszystkiego i tych emocji nie mam z kim nawet o tym porozmawiać bo mąż trochę juz ma dosc mojego uzalania i jest to zrozumiałe zawsze byłam wesoła pełna energi to ja trzymalam wszystko w garsci a tu po prostu wymieklam. Musze coś z tym zrobić bo mam dopiero 36 lat mam dzieci mam dla kogo żyć, miałam plany marzenia. Pozdrawiam
  8. Monika8181

    PROSZĘ O POMOC - pytanie do psychologa

    Witam proszę mi powiedzieć czy tak powinna wyglądać wizyta u psychiatry która trwała bodajże 20-30min max. Mówiłam o swoich objawach pani doktor słuchała po czym tylko zapytała czy nie mogę porozmawiać z mężem o tych moich objawach ja na to ze mąż ma już dość słuchania mojego uzalania ona na to no tak no tak,Przepisala lek parogen ja na to ze boje się brać leków ona ze wie o tym.Czulam sie jak by po mnie wszystko widziała nie musiałam nic mówić. Boje sie brać tego leku boje sie skutków ubocznych na poczatku bo pracuje nie chce by ktos w pracy zauważył ze jest cos nie tak niewiem co robić
  9. Monika8181

    Czy to są objawy nerwicy?-WĄTEK ZBIORCZY

    Witam to znowu ja:)Byłam u lekarza i dostałam lek parogen odpowiednik paromerc który brałam z 10 lat temu ale oczywiscie nawet po zapewnieniach lekarza ze jest to lek dobrze tolerowany boje się go brać. Mam pytanie bo zapomnialam sie lekarza zapytac o jakiej porze najlepiej go brać? I jakie mogą być interakcje np.czy można pić kawe?alkohol?wole wiedziec odrazu zeby nie bylo nie milych niespodzianek
  10. Monika8181

    Czy to są objawy nerwicy?-WĄTEK ZBIORCZY

    Dodam że z 10 lat temu dostałam takiego ataku lęku który trwał nie przerywanie prawie pól roku chodzilam od lekarza do lekarza brałam różne leki i nasenne i hydroksyzyne i betablokery ze nie wiadomo co mi jest aż mąż namówił mnie na wizyte u psychiatry i był to najlepszy wybór dostałam wtedy lek o nazwie paromerc i po kilku tygodniach przeszło, brałam go przez rok pozniej stopniowo oczywiście pod kontlola lekarza odstawilam i przez tyle lat miałam spokój. A teraz dlatego jest to dla mnie nie do uwiezenia bo objawy mam jakies inne dlatego jakos nie umiem zaakceotowac ze to nerwica
  11. Monika8181

    Czy to są objawy nerwicy?-WĄTEK ZBIORCZY

    Dziękuję ci bardzo za poradę wkoncu zarejestrowalam sie do psychiatry ide na początku grudnia mam nadzieje że cos przepisze i sie trochę uspokoje i wycisze, ale cały czas mam w głowie a jak to nie problemy z nerwami tylko jakas inna poważna choroba
  12. Monika8181

    Czy to są objawy nerwicy?-WĄTEK ZBIORCZY

    Tak wyniki mam porobione THS 3.58 norma 0.270-4200 FT3 3.58 norma 2.00-4.40 FT4 1.42 norma 0.93-1.70 po za tym miałam porobione badania morfologiczne i wszystko mam w normie chociaz na moje oko wynik HCT34.9 norma 37.0 -47.0 niewiem czemu lekarz powiedzial ze w normie. No i tez z tych podwyzszen holesterol mam podwyższony LCL 120.2 norma do 115.0 C_chol 206.90 norma od 115-190.00 na to lekarka powiedziała ze czasami tak mozna miec rodzinnie sama juz niewiem mam 37 lat jestem szczupłą osobą pracuje fizycznie wiec i ruchu mi nie brakuje Badzo bede wdzieczna doradz jakie badania porobic do jakiego lekarza sie udac bo ci u mnie z przychodni po prostu patrza na mnie jak na wariata
  13. Monika8181

    Czy to są objawy nerwicy?-WĄTEK ZBIORCZY

    Tak zgadza się ten lek to był sirdalud nawet nie wiedzialam o tym że nie można przy tym pić kawy.Mój ból karku to raczej na tle nerwowym bo po badaniu przez neurologa na nic innego nie wskazywało zresztą wydaje mi sie jak chodze do lekarzy to mnie zbywaja i patrzą na mnie jak bym sobie coś wymawiała. Po za tym bólem karku mam takie cmienie głowy i taki ucisk jak by mi ktos ciasny kask zakładał, ogólne zmęczenie osłabienie wszystko mnie przerasta nawet najmniejszy problem, jestem płaczliwa z byle powodu sie rozklejam, mam kołatania serca,czrsto czuje jak by wewnetrzne drżenie tak jak by telefon dzwonil mi na wibracji przez kieszeń nie umiem tego opisać, miewam zimne stopy i dłonie leżąc pod kocem otulona trzese sie z zimna,schudlam ostatnio pare kilogramow wypadaja mi włosy i mam problemy z cerą ogólnie zle wygladam oczy podkrazone, czesto czuje wewnętrzne napięcie a najgorsze to uczucie takiej agresji wtedy chodzę pól dnia i się na wszystkich wyrzywam krzycze chociaz zdaje sobie sprawe ze zachowuję sie jak wariatka. Rowniez miewam takie dziwne uczucie to zazwyczaj do południa czuje sie tak słabo mam nogi jak z waty i wrażenie ze zaraz zemdleje najgorzej właśnie w pracy albo podobne uczucie jak jestem w sklepie i stoje w kolejce mam ochote uciec .Nieraz mam dobry dzień ze czuje się dobrze ale wiekrzosc tych gorszych, jak mam gorszy to obiecuje se ze pujde do psychiatry a na drugi dzien lepszy i daje se spokój albo mi sie nie chce albo wmawiam sobie ze moze lepiej dalej sie diagnozowac ze jest mi cos innego i psychiatra lekami zatuszuje moje objawy i coś mi się stanie wiem to jest chore.Troszke się rozpisałam przepraszam ale mi trochę ulzyło bo nie mam z kim nawet porozmawiac o moich objawach
  14. Monika8181

    Czy to są objawy nerwicy?-WĄTEK ZBIORCZY

    Witam nie narazie nic nie biorę byłam u neurologa ze sztywnieniem karku przepisal mi tabletki na rozluźnienie miesni mialam brac 10 dni lecz wzielam tylko 2 bo zle sie po nich czułam niewiem mozr psychicznie bo naczytalam sie ulotki o obniżeniu cisnienia a to ze z reguły mam ciśnienie 110 na 65 to sie wystraszylam ze cos mi sie stanie,wiem że nawkrecalam sobie to:)wybieram się do psychiatry ale jakos nie mogę sie wybrać raz jest lepiej raz gorzej.
  15. Witam czy orientuje się ktoś czy można mieć przez nerwice niskie ciśnienie?
×