Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

kondzioo

Użytkownik
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  1. Witam, czy można zacząć od dawki 100mg i ją utrzymywać czy trzeba wchodzić stopniowo żeby lek prawidłowo zadziałał ?
  2. Cynthia ale ja brałem dopiero 3 tygodnie i dopiero sie rozkręcało wiec pewnie będę musiał teraz znowu czekać z 2 tyg po tych 3 dniach ? Bo czuje trochę uboki które wcześniej już przeszły ??
  3. Hej, mam pytanie czy jeśli nie brałem leku przez 3 dni to czy trzeba od nowa czekać 2-3 tyg żeby lek zaskoczył ? Pozdrawiam.
  4. Witam, czy paroksetyne brac podczas posilku czy po posilku ?
  5. Jestem 7 dzien na seroxat czy mozna wypic troche alkoholu czy dzialanie zresetuje sie lekow ?
  6. Witam, zaczalem zazywac seroxat i wyczytalem ze ma nieliniową farmakokinetyke wiec czy trzeba przyjmowac o tej samej porze? Czy mozna np do 2-3 godzin roznicy. Czytalem ze to moze powodowac zwiekszony wzrost stezenia leku w osoczu i dodatkowe skkutki uboczne. Jak to z tym jest czy 2-3 h nie maja roznicy? Dzisiaj jest to moj 6 dzien na paroksetynie i wzialem dawke 3h predzej niz zwykel i mam zwiekszony lek napiecie i potliwosc. Jak to z tym jest ?
  7. Witam, jak to jest z tym sulpirydem czy on zwiększa poziom dopaminy czy zmniejsza ? Strasznie bolą mnie miesnie szczególnie twarz mam bardzo napięta czy to od tego leku ?
  8. Biorę paroksetynę dziś mija 2 tyg po 20 mg i w 1 tydzień było znośnie ale teraz w 2 jest coraz gorzej skutki uboczne cały czas się nasilają są mocniejsze niż w 1 tyg czy to kiedyś minie i zacznie działać lek ? Nie wiem czy długo jeszcze na tym wytrzymam
  9. Witam, biorę paroksetynę ( xetanor) od 7 dni wcześniej brałem sertraline. Lek jeszcze niebdziala i ogólnie czuje takie napiecie w głowie i otępienie. Biorę 20 mg nie wiem czy to zadziała ten lek. Jeżeli chodzi o libido to mam większe niż po sertralkinie i tak mnie nie trzęsie. Czy ta dawka zadziała ?
  10. Kerstina i jak minęły już uboki ? Ja 10 dzień biorę i nadal mam
  11. Czy tez tak ktos ma ze prze zwiekszeniu dawki sertraliny po kilku dniach robi sie chory ? Ja czuje sie jak bym byl chory mam katar, boli gardlo , temperatury niemam. Pamietam ze jak kiedys zwiekszalem to tez bylem chory po kilku dniach + jeszcze rozwolnienie.
  12. Ja brałem 3 tyg 100 i lipa była raz lepiej raz gorzej teraz tez od 3 dni na 150 wole wsiąść więcej i mieć pewność ze lepiej wyeliminuje nerwice i ogólne napięcie . A czy nie grozi zespół serotoninowy w takich dawkach ?
  13. Heather a na tej dawcę 150 jesteś bardziej pobudzona czy spokojniejsza niż na 100mg ?
×