Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Marcin811

Użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam. Od ponad dwóch tygodni mam zwiększone dawki leków na : 40 mg. Paroxetyny rano 400 mg. Karmabazepiny rano 400 mg. Karmabazepiny wieczorem 30 mg. Mianseryny wieczorem. Mój problem polega na tym,że stałem sie mocno niespokojny, płaczliwy. Straszne lęki przed wszystkim się pojawiły. Boję się każdego dnia. Czuję jakby się wszystko we mnie trzęsło. Jutro wyjezdzam do pracy i boję się jak ja będę funkcjonował. Nie mogę się na niczym skupić. Czy ktoś miał podobny problem? Może za dużo tych leków biore? Może lepiej wrócić do dawniejaszych dawek. Proszę o pomoc co robić.
  2. Witam. Od ponad dwóch tygodni mam zwiększone dawki leków na : 40 mg. Paroxetyny rano 400 mg. Karmabazepiny rano 400 mg. Karmabazepiny wieczorem 30 mg. Mianseryny wieczorem. Mój problem polega na tym,że stałem sie mocno niespokojny, płaczliwy. Straszne lęki przed wszystkim się pojawiły. Boję się każdego dnia. Czuję jakby się wszystko we mnie trzęsło. Jutro wyjezdzam do pracy i boję się jak ja będę funkcjonował. Nie mogę się na niczym skupić. Czy ktoś miał podobny problem? Może za dużo tych leków biore? Może lepiej wrócić do dawniejaszych dawek. Proszę o pomoc co robić.
  3. Marcin811

    Witam

    Witam. Od ponad dwóch tygodni mam zwiększone dawki leków na : 40 mg. Paroxetyny rano 400 mg. Karmabazepiny rano 400 mg. Karmabazepiny wieczorem 30 mg. Mianseryny wieczorem. Mój problem polega na tym,że stałem sie mocno niespokojny, płaczliwy. Straszne lęki przed wszystkim się pojawiły. Boję się każdego dnia. Czuję jakby się wszystko we mnie trzęsło. Jutro wyjezdzam do pracy i boję się jak ja będę funkcjonował. Nie mogę się na niczym skupić. Czy ktoś miał podobny problem? Może za dużo tych leków biore? Może lepiej wrócić do dawniejaszych dawek. Proszę o pomoc co robić.
  4. Marcin811

    Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

    Od dwóch lat lećże się na depresję. Przyjmuje dużo leków. W tym 40 mg. Paroxetyny. Mam słaba erekcję, a moje nasienie jest jakieś dziwne. Takie rzadkie,żółte,i są w nim jakby zelowe grudki. Ostatnio mój psychiatra przepisał mi Sildenafil mam go brać godzinę przed. Mam dopiero 35 lat.
  5. Chciałbym żeby mianseryna mnie usypiala. Niestety nie usypia.
  6. Marcin811

    Witam wszystkich

    A jak długo taki pobyt w szpitalu trwa?Tak bardzo chciałbym płakać a nie mogę.
  7. Marcin811

    Witam wszystkich

    Czy jeżeli jutro dostane ubezpieczenie z PUP. i dostane skierowanie do Szpitala to czy przyjmą mnie odrazu?
  8. Marcin811

    Witam wszystkich

    Witam. Mam natłok myśli samobójczych w głowie. Nie wiem co mam robić.
  9. Mam 35 lat i stałem się impotentem. Lekarz ostatnio dorzucił mi Sildenafil. Mam go brać przed stosunkiem. Tylko że ja nie mam wogole ochoty na sex. Najchętniej zamknalbym się w czterech ścianach zdala od wszystkich.
  10. ale ja spać nie mogę -- 26 lut 2017, 15:47 -- Mój lekarz na poprawę erekcji przepisał mi dodatkowo Sildenafil,czyli wiagre. Ale nie wiem czy to brać przy tylu lekach ile ja biorę.
  11. mam myśli samobójcze,nie mam wogóle apetytu,jestem chudy jak patyk, do wszystkiego sie zmuszam,każda czynność dla mnie to teraz mega wyzwanie,nie mam na nic siły. Wcześniej brałem tylko parogen rano 20 mg +chlorprotixen na wieczór 100 mg. ale nie mogłem spać. te leki które mam w podpisie biorę od miesiąca,lekarz mi zwiększył parogen do 40 mg i dodał pozostałe leki. jestem załamany,co sie ze mną dzieje.Czuję się jakbym wogóle nie brał leków.
  12. Marcin811

    Witam wszystkich

    Dziekuję za miłe słowa. Niestety muszę wyjechać,mam alimenty na dzieci do płacenia. Muszę sie zmusić i iść do pracy.W Polsce nie mam ubezpieczenia.Nie mam na nic siły,prawie wogóle nie jem,nie mam wogóle apetytu.Jestem chudy jak patyk.Chce mi sie tylko płakać a nie mogę,wczoraj miałem myśli samobójcze,ale to tylko myśli.Do wszystkiego sie zmuszam,każda czynność to dla mnie mega wyzwanie.Nie mam siły.
  13. Marcin811

    Witam wszystkich

    Witam. Mam na imię Marcin.Mam 35 lat i jestem nowy na tym forum.Od dwóch lat leczę się na depresję.Od miesiąca czasu mój stan znacznie się pogorszył.W przeciągu miesiąca byłem dwa razy na prywatnej wizycie u mojego psychiatry.Pomimo przyjmowania leków takich jakie mam w podpisie nie ma żadnej poprawy,a mianowicie czuję się tylko gorzej.Mój lekarz stwierdził,ze mam depresję lekooporną.Chciał mnie skierować do szpitala,ale ja nie mogę się położyć do szpitala bo muszę iść do pracy.We wtorek wyjeżdżam do Holandii,tylko nie wiem jak ja dam radę pracować.Nie mam w nikim wsparcia,jestem pozostawiony sam sobie.Dlatego postanowiłem napisać na forum.Może znajdzie się ktoś,kto ma podobny problem jak ja i doradzi mi czy nadejdzie jeszcze poprawa po tych lekach.ŁYKAM JE JAK CUKIERKI. Pozdrawiam :)
  14. Witam. Mam na imię Marcin.Mam 35 lat i jestem nowy na tym forum.Od dwóch lat leczę się na depresję.Od miesiąca czasu mój stan znacznie się pogorszył.W przeciągu miesiąca byłem dwa razy na prywatnej wizycie u mojego psychiatry.Pomimo przyjmowania leków takich jakie mam w podpisie nie ma żadnej poprawy,a mianowicie czuję się tylko gorzej.Mój lekarz stwierdził,ze mam depresję lekooporną.Chciał mnie skierować do szpitala,ale ja nie mogę się położyć do szpitala bo muszę iść do pracy.We wtorek wyjeżdżam do Holandii,tylko nie wiem jak ja dam radę pracować.Nie mam w nikim wsparcia,jestem pozostawiony sam sobie.Dlatego postanowiłem napisać na forum.Może znajdzie się ktoś,kto ma podobny problem jak ja i doradzi mi czy nadejdzie jeszcze poprawa po tych lekach.ŁYKAM JE JAK CUKIERKI. Pozdrawiam :) Parogen (Paroxetyna)40mg.(2-0-0) TegretolCR(Karbamazepina)200mg.(2-0-2) Lerivon(Mianseryna)30mg.(0-0-1) Chlorprotixen50mg.(0-0-1) Nasen(Zolpidem)10mg.(0-0-1)
  15. Marcin811

    Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

    Witam. Mam na imię Marcin.Mam 35 lat i jestem nowy na tym forum.Od dwóch lat leczę się na depresję.Od miesiąca czasu mój stan znacznie się pogorszył.W przeciągu miesiąca byłem dwa razy na prywatnej wizycie u mojego psychiatry.Pomimo przyjmowania leków takich jakie mam w podpisie nie ma żadnej poprawy,a mianowicie czuję się tylko gorzej.Mój lekarz stwierdził,ze mam depresję lekooporną.Chciał mnie skierować do szpitala,ale ja nie mogę się położyć do szpitala bo muszę iść do pracy.We wtorek wyjeżdżam do Holandii,tylko nie wiem jak ja dam radę pracować.Nie mam w nikim wsparcia,jestem pozostawiony sam sobie.Dlatego postanowiłem napisać na forum.Może znajdzie się ktoś,kto ma podobny problem jak ja i doradzi mi czy nadejdzie jeszcze poprawa po tych lekach.ŁYKAM JE JAK CUKIERKI. Pozdrawiam :)
×