Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Kamral

Użytkownik
  • Zawartość

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, dawno mnie tu nie było bo nie mam po co juz wchodzic na te fora. Chcialem tylko napisać, że jest szansa na wyleczenie po lekach. Odstawiłem paroksetyne w lutym i fobia nie wraca na razie. Brałem rok i dużoooo pracy nad sobą, wiec siedzenie przed TV i branie leków na pewno nic nie da, ale pisali tu co nie ktorzy że te leki nie leczą a ja jestem przykładem że jednak tak. Pozdrawiam i zycze każdemu lepszej jakości zycia
  2. Może zacznij szukać przyczyn gdzieś indziej niż depresja/leki ? Ja tak mialem ze spalem ciagle jak zachorowalem na borelioze, a kazdy lekarz mowil ze to depresja.
  3. Kamral

    czerwienie się :(

    Trochę odświeżę temat. Czy ktoś z chorujących tutaj na erytrofobię, zdecydował sie na zabieg ETS bo zastanawiam sie nad nim bo nie chce wcinać antydepresantów całe życie
  4. Kamral

    Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

    Ja posprzątałem, nie wiem po co chyba z nadzieją, że ktoś przyjdzie Lilith login wzorowany na serialu supernatural ?
  5. Kamral

    Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

    kto spędza święta samotnie ? było dobrze, ale perspektywa spędzonych znowu samotnie świąt dołuje mnie strasznie
  6. hahaha brawo za takie podejscie... byl gość na tym forum co dostał PSSD po paroksetynie a dostał ja na co ? że obgryzał paznokcie u rąk...
  7. nie wiem jakie miałeś problemy, ale serio trzeba mieć najebane odnośnie psychiatry zeby w tym wieku juz na antydepresanty pchać czlowieka. A ode mnie nie przejmuj sie mózg potrafi sie odbudować jak odstawisz. Poczytaj troche o dopingu mózgu sa rozne fajne substancje ktorę mogą w tym pomoc
  8. Jeśli po czterech tygodniach nie ma najmniejszej poprawy a depresja jeszcze się nasila - to jest mało prawdopodobne że lek zadziała. Poczekaj maksymalnie tydzień i poproś o coś innego. co za herezje głosisz, mi paro wskoczylo po 3 miesiacach, cokolwiek zacząłem czuć po ponad 2 -- 25 mar 2018, 12:53 -- a dwa czytałem jakąś publikacje naukową, że ssri nie mają prawa działac wcześniej niz po 6 tyg to co jest wcześniej to placebo
  9. Jak odstawiłeś, natrectwa i lęki nie wróciły juz ?
  10. Po odstawieniu ESCI emocje na pewno są bardziej wyraziste, radość i zadowolenie odczuwam mocniej i faktycznie czuję się bardziej naturalnie, bardziej spontanicznie.........niestety nerwy również są mocniejsze a to już nie jest fajne.... Trudno powiedzieć czy jest to tylko efekt odstawienia leku - czy jednak samej nerwicy która cały czas istnieje i po odstawieniu leku - na nowo wyłazi ... Niech szybko będzie poniedziałek bo dni robocze mam szczelnie wypełnione pracą i zajęciami - a wtedy nie mam czasu rozmyślać jak się czuję i użalać nad swoim losem.... Powrót do łykania ESCI zostawiam w zawieszeniu .... czekać jeszcze czy jednak wrócić grzecznie do leku .....?.... sam nie wiem jak odstawiles paroksetyne chociles do pracy bez problemowo ?
  11. Jak z tyciem na esci ? mniej niż na paroksetynie ? ma ktoś doświadczenia ?
  12. no moze i mial racje bo w sumie erytrofobia przeszla calkowicie, mam nadzieje ze cos mi zostanie jednak z tego
  13. NIe no stary spokojnie, mózg jest zajebistym organem potrafi sie regenerować tylko trzeba mu w tym pomagać. bierzesz cos w tej chwili ? jak jest bardzo zle to skocz moze na jakis lekki antydepresant
  14. Mogę Cie pocieszyc, że mózg wraca do swojej sprawności tylko czasami potrzeba kilku lat.... Wystarczy tylko popatrzeć na statystki w stanach przepisywania leku. W 2005 roku jeden z najchętniej przepisywanych leków była paroksetyna, w 2018 jest na szarym koncu. -- 04 mar 2018, 12:20 -- miało być 2017
  15. to nie jest normalne, myślę że lepiej bierz antydepresant a PREGĘ odstaw jaką pręgę ??? Odstawisz, tylko może nie teraz, może nie jest ten czas. Trzeba mieć warunki odpowiednie, bo trzepie prądem i kręci się w głowie, nie ma sie siły na nic i serce kołacze. Normalne, płacze się i nienawidzi wszystkich wokół. Paro uzależnia najbardziej z wszystkich SSRI. Dla mnie najtrudniejsze było zejście na zero, a odstawiłam bardzo powoli i stopniowo, na koniec brałam 1/8 tabletki 20 mg.. A czemu chcesz odstawić, nie smakuje Ci? nie chce brać tego więcej, NIe mialem strasznych problemów, normalnie pracuje, mam znajomych, wychodze. Poszedlem do psychiatry poniewaz zaczalem sie czerwienic czesto, mozna powiedziec ze przy kazdej rozmowie. Lekarz od razu z grubej rury mi dal paro, ja sie nie znalem. Poza tym naczytalem sie forum i polskich i amerykanskich ze ludzie bioracy paro mieli wieksze problemy po kilku latach niz przed braniem czyli wcale nie jest tak obojetna dla mozgu. Biore rok z kazdym miesiacem czuje ze bedzie gorzej odstawić -- 04 mar 2018, 08:47 -- Jeśli moje problemy wrócą to chce wejsc na bezpieczniejszy antydepresant np esci
×