Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

tizziano

Użytkownik
  • Zawartość

    609
  • Rejestracja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja byłem miesiąc na tym leku, miałem taki wewnętrzny wkurw że musiałem na benzo jechać. Koniec końców odstawilem
  2. Witam. Pytanie do osób odstawiajacych Wellbutrin. Brałem 300.mg ale nie czulem poprawy. W czwartek zdecydowałem się odstawić lek. Zrobiłem to natychmiast bez schorzenia z leku. Od paru dni czuję takie osłabienie i brak popedu że masakra. Dodam to iż nigdy nie miałem w depresji takich objawów. Czy to mogą być skutki nagłego odstawienia wellbutrinu?
  3. tizziano

    Potrzebuję pomocy

    Tyle że ja już chodziłem na jedną terapie i skończyłem-nie wiele dała... No to skoro nie elektrowstrzasy to co mam robic...???
  4. Witam od 7 lat leczę się na zaburzenia depresyjno-lękowe. I nie mogę się nawet zaleczyc. Próbowałem już wielu leków: sertalina, pramolan, escitalopram, wenlafaksyna,sulpiryd,duloksetyna (tylko miesiąc), anafranil (tylko miesiąc) pregabqlina i fluanxol. Obecnie biorę 40 mg paroksetyna 45mg mirtazapina od miesiąca i od tygodnia 300 mg wellbutrin. Niestety nie czuję znowu żadnego działania. Chciałbym poradzić się co dalej robić? Czy zostały już tylko elektrowstrzasy?
  5. Dzięki za odpowiedź. No tylko że u mnie było już kilkanaście leków i nic nie pomaga zero skutków ubocznych i zero działania. I jak tu mieć wiarę?
  6. Biorę paro 5 tygodni w dawce 40 mg, jest szansa że jeszcze zadziała?
  7. Już chodziłem na jedną psychoterapię ale oprócz zmiany kilku zachowań nie wiele dała... W te zaburzenia osobowości to ja tak do końca nie wierzę, bo jak można chodzić z depresyjnym nastrojem kilka lat bez wyraznej przyczyny i stwierdzić że to zaburzona osobowość...
  8. Witam. Dawno mnie tutaj nie było. Pomóżcie koledzy i koleżanki... Od 7 lat lecze się nieskutecznie na zaburzenia lekowo depresyjne. Od 2 tygodni leżę w szpitalu bo już nie wyrabialem... Przerobiłem multum leków, niestety żaden na dłuższą metę nie pomagał... W tej chwili biorę miesiąc paroksetyne, od 3 tygodni 40 mg do tego dodali mi tutaj w szpitalu 45 mg mirtazapiny,ktora już biorę 2 tygodnie. Niestety nadal mam obniżony nastrój i wolno płynący lęk. Lekarz mi powiedział że skoro tyle już brałem leków i żaden nie pomógł to może być raczej zaburzenie osobowości a nie depresja... I bądź tu mądry... Co mam robić dalej? Bo pomysły mi się kończą... Czy ta paroksetyna nie powinna już działać?
  9. Drugi tydzien na 150 mg anafranilu. Czuję się spoko-być może wreszcie trafiłem na odpowiedni lek....
  10. Nikt nie pomoże? czy dawka 75mg jest za mała? czy dopiero 150 mg działa?
  11. Witam. Czy 75mg anafranilu na zaburzenia lękowe będzie cokolwiek działać ? czy to za mała dawka?
  12. Witam. Tak powinien Cię wyciszyć po jakiś 2 tygodniach. U mnie zadziałał super-zero lęku. W przeciwieństwie do SSRi które są do dupy... U mnie na 1,5 mg czułem się już jakiś pobudzony ale na 1 mg było ok więc u Ciebie tez powinno być dobrze teraz jestem na 0,5 mg i zupełnie wystarcza. pozdrawiam i życzę sukcesu
×