Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

laveno

Użytkownik
  • Zawartość

    334
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Papkowate albo papkowato-wodniste od kilku dni, jeszcze tydzień temu mialam lekkie zatwardzenie,tak to u mnie jest z tym 😕 duzo tez zalezy od diety zauważylam
  2. Od tej akcji i nerwów z ta pacha minely juz dwa miesiące. Samopoczucie bez zmian, nic sie ze mna niepokojacego nie dzieje, no od kilku dni mam znowu luzne stolce - jedynie trace czas i zycie na zamartwianie się 😕 a czas leci szybko jak strzała ..
  3. Hey,co tam u Was? 🙂 Z miesiąc mnie nie było. Jakos zajęłam sie czymś innym i zapomnialam o zz i tych guzkach pod pacha. Bylo calkiem ok az do dzis jak lezac w lozku wymacalam sobie znowu jakies zgrubienie pod lewym zebrem w okolicach zoladka ... Cos podobne jak to co mam pod pacha. Moze to jakies male tluszczaki? W dotyku tez podobne. To sie nigdy nie skończy postaram sie to olać i oczywiście nie macać w tym miejscu Juz nie mam pomyslu co takie zgrubienie w tym miejscu mialo by oznaczac i szukac nie będę hehe moze znowu wymacalam cos normalnego a mi jak zwykle cisnienie skoczylo
  4. Ok, juz mam 32 stopnie ..... Jak moze bolec gardlo przy takiej temperaturze chyba, ze od tych wiatrakow mnie przywialo, nie mam juz sil myśleć o tym
  5. @Róża no ja tez mam takie temperatury rozne. Raz 37.1 za 20 min 36.9 i tak w kółko. Najwyzsza mialam 37.4 Ja sie caly czas w nocy poce, wysypka dalej jest, co chwile cos mnie swedzi, do tego przedwczoraj bolało mnie gardło, wczoraj przeszlo a dzis znowu boli a czytalam wlasnie ze przy zz odpornosc siada i sie lapie wszystko chyba, ze mnie zawialo czy cos nie wiem. Do tego zamiast okresu mam jakies brazowe plamienia wszystko mi sie od tego stresu miesza. Nie wiem czy przezyje dzis, w pokoju mam juz 31 stopni a jeszcze 12.00 nie ma Mam dosc tego lata ...
  6. @biedronka dlatego ja przestalam sie badac tzn zrobie badania raz do roku krwi i tyle. Wlasnie tez czesto czytalam, ze w stanach poczatkowych wyniki moga byc ok. Jak np morfologia ok przy zz. Także nie ma co sie nakręcać na te badania. Zreszta takie rzeczy diagnozuje się głównie po objawach i innych badaniach. Wkrecanie sobie raka jelita w naszym przypadku jest dosc bezpodstawne bo stres odrazu odzwierciedla sie w stolcu Choc wiem, ze trudno to sobie przemowic. Ciesz sie ze masz wszystko ok bo ja nie np to crp i dopiero sie nakrecam ...
  7. @biedronka to super wyniki 🙂 ja niestety mam crp podniesione. Dzis mnie zaczelo cos gardlo bolec chyba wczoraj mnie przewialo od tych skoków temperatury, ale wiadomo co mi juz po glowie chodzi 😕
  8. U mnie tez bez zmian, wysypka czy co to jest nic sie nie zmniejsza, pod pacha ten guzek jak byl tak jest chyba juz tam zostanie. I wlasnie sprawdzam temperature i wyszlo 37.1. ... Ale juz przestaje sprawdzac, jak tylko dam termometr pod pache to juz czuje jak narasta lęk i serca przyspiesza, kto wie czy od tego tez pomiar moze byc zaklamany/za wysoki .. @Roza00 no chyba w tym miesiacu nie bede miec miesiaczki 😕 od tych nerwow. Myslisz, ze przy zaburzeniach hormonalnych tez moze ta temperatura skakac? Chyba nie bo rosnie w II cyklu a ja chyba w ogole nie mam teraz cyklu w tym miesiącu .. Dzis juz naszczescie troche chlodniej, ale od srody znowu zapowiadaja jeszcze wieksze upaly
  9. U mnie tez bez zmian. Pacha dalej boli, kulka tez wyczuwalna tam jest nie podoba mi sie i ciagle mysli, ze lekarz tam nie dojechal usg ... Do tego ta temperatura dziwna, w nocy sie poce, ale teraz to z tych upalow nawet w ciagu dnia jestem cala mokra. Mam dosc takiej pogody
  10. @Roza00 a nie wiadomo czy dostane, czesto od stresu nie mam. Narazie juz od miesiaca nie mialam. Takze nie wiadomo czy ta temperatura przed okresem czy nie, ale mam takie same wahania jak ty ....
  11. @Roza00 no ja tez nie czuje. Zaczelam mierzyć z ciekawości nie zeby mi cos dolegalo ... Moze to od stresu rosnie. Czytalam jeszcze, ze popoludniu moze byc temp do np 37.2, sa jakies fizjologiczne wahania. Nie wiem jak ja mam bo nigdy nie sprawdzalam tylko jak bylam przeziebiona i czulam, ze mam goraczke
  12. A dzis znowu 37.2 wieczorem wczoraj bylo ok 36.7
  13. Co tam u Was? 🙂 Jakas cisza zapanowala. Na wakacjach? 🙂 Powiem tylko tyle, ze ta pacha nadal mnie boli a to cos jest naprawde duze. Ja mysle, ze lekarz tam nie dojechal usg i ja tam coś mam a on to olał ... co prawa dopiero bo badaniu to znalazlam i dotknal to bez usg ze to pewnie wezel. No wlasnie wezel a co jak powiekszony. Tymbardziej, ze na znanylekarz czytalam wlasnie opinie (o innym lekarzu akurat hematolog) ze tez mowil ze wezly sa ok a za pol roku sie okazalo, ze ta osoba ma zz w II stopniu
  14. Juz mi ta wysypka schodzila a dzis wieczorem znowu pelno wypryskow. Powyciskalam, ta reka wyglada okropnie. Jakby gesia skorka ale zabarwiona na rozowo i do tego pryszcze miedzy tym i to jeszcze wszystko w tak dziwnym miejscu. Dzis na dodatek zaczela mnie swedziec trochę. Ja nie wiem co ze mna jest, moze to jakies poczatki ....
  15. Choc watpie zebym miala taki rytm dobowy, nigdy nie natrafilam na temperature ponad 37 bez infekcji, ale tez no nie sprawdzam sobie jak mi nic nie jest staram sie o tym nie myslec, nie nakrecac jak sobie obiecalam a te mysli bombarduja. Nawet nie jestem w stanie skupic sie na czytaniu ksiazki - milion mysli
×