Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

blitz

Użytkownik
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  1. Czyli wyglądałeś jakbyś był na amfetaminie ?
  2. Witam wszystkich. Chciałbym się dowiedzieć jak u was przebiegała diagnoza. Czy musieliście położyć się do szpitala ?
  3. Czasami mam tak że od radości po smutek czuje że zmienia się mowa i styl w jaki wypowiadam.
  4. Witam, czy jest możliwe żebym miał kilka rodzajów osobowości w jednym ciele, ale jedna dominująca i wie o drugich? Czy to jest typowy Chad ? Np jestem metro sexualny ale zachowuje się czasami jak maniak seksualny, jak dziecko, lub jak rozważny. Chodzę czasami jak gej, gadam jak gej, chodzę czasami jak gej, a czasami się garbię, i zachowuje flegmatycznie. Co to może być, dodam że jestem uzależniony od hazardu, ale co jest najważniejsze, zmieniają mi się rysy twarzy. Udaje się do lekarza ale nie wiem jak to dobrze ująć żeby poprawnie mnie zdiagnozował.
  5. Witam, chciałbym się dowiedzieć jaki lek na rozdwojenie jaźni działa w ten sposób, że po zastosowaniu jedna osobowość dominuje ?
  6. U mnie już widać poprawę po 2 dniach, może dlatego że niedawno zeszłem z paro, jakieś 5 mc temu. Plus jestem po terapi.
  7. Ok, dzięki, a coś teraz dorzucić żeby trochę wycisz lęki, mam długi i brak pracy. Teraz spróbowałem karbamezipinium ale działa zbyt mocno sedutktywnie, plus jakoś mnie później mięśnie z kościami bolały popołówce. Co proponujecie? Miałem kwetiapinę ale to działa na noc i utyłem od niej. Potrzebuje czegoś lżejszego. Dzięki.
  8. Czy ktoś z was ma porównanie z paroskytyną? Miałem na paro tryb zombie, zaniedbałem biegi, trochę pomagał. Teraz jest trochę inaczej, mam mniejsze lęki ale chce się zmotywować. Czy to jest lepsze od paro ?
  9. Witajcie, mam ten lek brać razem z fluokestyną. Dzisiaj drugi dzień i czuję że to mi mózg lasuje, opóźnione reakcje na bodźce zewnętrzne. Czy to mi przejdzie czy jechać może na samym fluo i poczekać aż wpierw fluo się wkręci i zażywać karbo ?
  10. Boje sie tego leku, kwetiapina mi pomaga na sen, w wiekszej dawce czyli 100 mg, bralo mnie na zamulenie ale dopiero po 1 godzinie ( a wcześniej fajne "przyspieszenie"). Pewnie brakuje brakuje mi czegoś w tę stronę, czuję wewnetrzny dół, czasami mam małe ataki paniki (nie mogę oddychać). Oprócz Risperidonu i Olanzapiny, co o podobnym działaniu mogę spróbować?
  11. Za przeproszeniem g.... prawda :) też tak myslalem, chodze regularnie na silownie mialem diete na tyle samo kalorii i zacząłem brać paroksetyne, zaczalem szybciej tyć ale bardziej mnie obchodzi to ze mieśnie jakby pospadały i optcznie wygladam na grubasa a to tylko po 2 miesiacach brania.... To odstaw to. Mnie po ketrelu(kwetiapinie) wzieło na tycie.
  12. wiesz co, a próbowałeś zacząć biegać? Mówię serio, mam wtedy dopływ dopaminy bo wraca mi pewnośc siebie. Bieganie trzeba wyćwiczyć, tzn zacząć biegać małe dystanse z przerwami na odpoczynek. Czyli bieg powiedzmy 5 min i 1 min odpoczynku, biegać około 20 min. A jak chcesz szybki progres, to polecam ci zakupić ulubioną potrawę sportowców wyczynowych,komose ryzowa. Dodatkowo, żeby Cię poskładać to kup sobie nasion chia. A co do kwetiapiny, to nie biorę parę dni i nic nie czuje, brałem tylko 1 tabletkę na noc. Wspomagam się permazyną. Aha, wróciły mi małe ataki paniki( na razie 2 ). Pozdrawiam.
  13. Jest jeszcze Paro, jest jedno ale...jak nie polaczysz tego z terapia, to moze byc tak ze ten okres lekoterapi moze byc strata czasu i zdrowia. Wiec zacznij dzialac, bo zycie jest jedno i masz czasowy limit. Na poczatku zacznij mowic nieznajomym np na przystanku "Dzien Dobry". Z reszta na forum jest troche cwiczen. Poczytaj ksiazki, np Potega Podswiadomosci - Murphy, masz tam praktyczne podstawy leczeni afirmacja.
  14. To znaczy najprawdopodobniej masz uczulenie ne tej zwiazek.
×