Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

lukas85

Użytkownik
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. a czy pomimo brania seronilu można brac sildenafil (viagra, kamagra) ? czy to bezpieczne i czy lekarz ( urolog) moze wypisac taki lek pomimo brania seronilu ?
  2. ekspert_abcZdrowie, dziękuje za dobre słowo które podniosło mnie trochę na duchu , mam nadzieję że psychoterapia pomoże. pozdrawiam
  3. witam. Zaczne wszystko od początku. Otóż w dzieciństwie przeżyłem wiele złego (ojciec bił matkę robił awantury no i rozwód) . Po rozwodzie zamieszkałem z matką i babką praktycznie to oni mnie wychowali. Po kilku miesiącach po rozwodzie zaczeły mnie prześladować paniczne lęki ostre bóle brzucha i uderzenia gorąca. Od tamtej pory nie mogę normalnie życ i podejmować decyzji nie tylko tych trudnych ale też takich jak np. kupno telefonu. Paraliżuje mnie ten lęk. Kilka lat tenu zmarła babcia to był dla mnie wielki cios .Teraz opiekuje się chorą mamą jestem bardzo do niej przywiązany (chora na pląsawice Huntingtona) jest w złym stanie. Na myśl o tym że umrze po prostu się załamuje . Panicznie się tego boje, boje się także że zostane sam(bardzo boje się samotnośći) i nieporadze sobie w życiu. Mam myśli samobójcze. Nie wiem co będzie dalej ,po prostu nie dam rady. Dodam że jestem raczej osobą spokojną (żadnych dyskotek spotkań imprez) poprostu nie mam chęci do życia. mam dziewczynę ale ona nie rozumie tego co czuje. dodam że nigdy nie pracowałem i boję się tego wszystkiego i powrotu do domu jeśli będzie pusty. Chodzę do psychiatry kilka lat mówi że to depresja biorę seronil 20mg+lerivon .zapisałem się też do psychologa nie wiem czy coś to da. Poradzcie mi prosze co mam robić , może ktoś z was miał podobnie czy da się z tego wyjść? Dziękuje z góry za pomoc. Pozdrawiam.
  4. claudu_su, dzięki za dobre słowo , może się uda
  5. Brałem od 3 lat w 20mg. właśnie mija 2 tyg od odstawienia i mam zawroty głowy ale mój problem pozostał. Dodam że mam dziewczynę i muszę się wymigiwać od tego:(( . claudu_su, dzięki za słowa pocieszenia ale u kobiet jest to inaczej gdyż kobieta może udawać przed partnerem że jest wszystko w porządku. niestety u faceta ten myk nie przejdzie.
  6. napewno nie fizjologicznym . wcześniej nie miałem z tym problemu -- 16 sty 2012, 17:37 -- A czy miał (ma) ktoś podobne problemy z seronilem ? -- 23 sty 2012, 17:10 -- a po odstawieniu ile trzeba czekać na powrót libido ?
  7. a czy coś w stylu " viagra" pomoże w razie co?
  8. a jak nie wróci czy jakieś wyjście jest ?
  9. a po jakim czasie wraca sprawność ? i czy może być tak że nie wróci ?
  10. Witam Otóż mam problem z erekcją. Biorę od 3 lat seronil (20mg) i lerivion(ale jak nie mogę zasnąć tylko). Wcześniej nie było problemu. Odkąd poznałem dziewczynę to zaczeło mi to przeszkadzać i jest to duży problem:((. Gdy się podniecam jest dużo płynu ejakulacyjnego i penis jest miękki:((. Czy podczas brania seronilu też tak macie ? I jak skutecznie go odstawić ?raz już próbowałem brałem po 10mg i się żle poczułem:( Czekam na opinie
  11. Ja biorę seronil i libido niskie
  12. Witam. Być może organizm przyzwyczaił się do tej dawki. Zwiększenie dawki powinno pomóc.
×