Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

martenekps

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Też w kółko sobie wkręcam tę chorobę pomimo negatywnych badań Ciężko kurcze się pozbyć tego wrażenia gdy boli mnie ciągle prawa strona ciała, mięśnie raz ściągają , raz puszczają... i do tego drętwienie rąk. Nie wiem czy psychoterapia tu coś pomoże, ja się wybieram ale wątpię w to.
  2. Cześć Ponad rok temu zaczęły się moje problemy. Mięśnie pleców po prawej stronie zaczęły mi się "ściągać" tak mocno, że aż podrażniły korzonki nerwowe w kręgosłupie i musiałam brać zastrzyki na przewodnictwo nerwowe aby pozbyć się bólu. W miarę upływu czasu "choroba" rozszerzała się aż objęła całą prawą połowę ciała. Mięśnie na przemian ściągają się, nastepnie napięcie mięśniowe spada tak bardzo, że niesamowicie boli. Jestem strasznie obolała i mam problemy z wykonaniem najprostszych czynności. Przeszłam najróżniejsze badania lekarskie łącznie z tymi na najgorsze choroby nerwowe, ale wyszły negatywnie i lekarze stwierdzili, że to nerwica, a to zmieniające się ciągle napięcie mięśniowe od bardzo silnego do bardzo słabego to somatyzacje. Nie jestem wciąż pewna tej diagnozy i boję się że jestem poważnie chora. Brałam już parę leków ale żadne na to nie pomagają - lerivon, citabax, doxepin... Jeśli jakiś lek rozluźnia mocno mięśnie (doxepin) to jest problem w dniach w których mi spada napięcie mięśniowe - boli 10 razy mocniej! Żaden lek dotychczas nie zatrzymał tych somatyzacji , a to już pół roku jak chodzę do psychiatry. Czy ktoś miał podobne problemy i jakie leki pomogły. Proszę o porady, bo nie wiem ile jeszcze wytrzymam (( ps: Jestem z woj. śląskiego - okolice Katowic.
  3. Ja utyłem dużo ze względu na to, że Lerivon w dawce 60 mg powodował u mnie poczucie głodu takie , że nawet w nocy pustoszyłem lodówkę. Lekarstwo samo w sobie nie powoduje tycia tylko u niektórych sprawia , że bardzo chce się jeść. Możesz spróbować zażywać i zobaczyć czy będziesz czuł wzmożony głód czy nie, jak tak to odstawić bo on nie powoduje żadnych efektów odstawiennych.
  4. Wszystko fajnie tylko, że też brałem lerivon i nie powstrzymał u mnie symptomów fizycznych, które są moimi symptomami odstawiennymi. I ostre spazmy mięśniowe i bóle w całym ciele zostały.... Brałem w dawce max 60 mg.
  5. Hej Stosuję cloranxen do wyjścia z uzależnienia z lorafenu... Według przewodnika jak odstawiać benzodiazepiny prof Ashton: http://www.benzo.org.uk/polman/bzsched.htm. Jestem teraz na dawce równoważnej 1,5mg lorafenu = 22,5mg cloranxenu. Obniżam dawki o 1,25mg czyli 1/4 tabletki 5mg co 10 lub 14 dni. Niestety żaden psychiatra ani lekarz nie chce poprzeć mnie w moich działaniach, proponują odwyk na oddziale albo psychotropy + ostra redukcja. Ostra redukcja wywołuje u mnie silne bóle bo mam głównie objawy fizyczne odstawienne, więc nie idę na to, wolę zrobić to powoli i na spokojnie. Cały problem w tym, że mam już dość kombinowania u różnych lekarzy recept na cloranxen i praktycznie wyczerpały mi się możliwości Jak ktoś może jakoś pomóc proszę o kontakt na pm.
×