Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

markus88

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam. Też mam problem ze wzwodem i libido. Mój członek stał się mniejszy przez co żona nie może dojść. Biorę sildenafil (viagra) ale to nic nie daje. Przyjmuje obecnie olzapin (olanzapina) 5mg na noc. Czy po odstawieniu leku wszystko wróci do normy ? Przed choroba i braniem lekarstw wszystko było okej. Macie jakieś może pewne sposoby ? Seks jest bardzo ważny w moim związku jak i w każdej rodzinie. Czekam na waszą odpowiedz pozdrawiam i życzę miłego dnia.
  2. markus88

    Libido

    Jakie leki przyjmujesz i jak długo ?
  3. Witam. Jestem po rispolepcie potem olanzapina do dzisiaj. Libido wykoszone praktycznie do zera. Aktualnie przyjmuje 5mg olanzapina. Czuję się normalnie i normalnie też funkcjonuję. Czy libido wraz z wzwodem powraca do formy takiej jak przed chorobą po odstawieniu leków? Dodam , że nie mam zamiaru sam odstawiać leków o tym będzie decydował tylko i wyłacznie mój lekarz wraz z żoną Wzwód jest ale nie pełny jak przed chorobą, pożądanie również nie jest takie jak kiedyś. Dajcie znać.  Rozmawiałem z lekarzem dał mi skierowanie na badania nic poza tym. Czy macie też takie problemy ? Dodam , że sildenafil nic nie daje. Za słabe tabletki jak do walki z neuroleptykami Miłego dnia życzę.
×