Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Panlekarstwo

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  1. Przeczytałem 36 stron waszych komentarzy i muszę przyznać że ja to jestem jakiś dziwny chyba... Dostałem ten lek około miesiąca temu i sam to dziadostwo odstawiłem, brałem rano 10 mg i 10 mg na noc po czym po tygodniu zwiększone miałem na 10 mg rano i 20 mg na noc , czułem się dobrze po tym leku ale w pewnym momencie puls mi skakał z 77 do 130 na 80 i tak w kółko saturację miałem 95 i nagle 92... Ból serca, suchość w ustach i kolor języka niebieskawy, duszność i ogólnie rozczepane ręce jak u 30 letniego alkoholika. Odstawiłem ten lek i już drugi dzień nie zażywam czuje się gorzej duszność mam większą. Puls skacze saturacja skacze, wylądowałem u kardiologa... Ostatni raz zaufałem lekarzowi do którego chodzę. Zmieniam lekarza i zamierzam chodzić na psychoterapię. Wy bierzecie takie ilości że szok jak ja bym brał po 70 mg albo więcej to bym już był pod kroplówką w szpitalu albo na drugim swiecie U mnie to w ogóle dziwna sprawa jest. Mam lęki nerwicowe, somatyczne, fobie, depresyjne stany. Lekarstwa od kilku lat nie mogę dostać normalnego. Po każdym leku mam skutki uboczne nie do zniesienia a zażywam po dawkach 10/25 mg. Po jakim czasie puls i saturacja powinna się uspokoić ?
  2. Panlekarstwo

    Cześć

    Cześć, jestem Masza, jestem że tak powiem Panem tabletka od lat x jeżdżę na lekach depresantach i nie znalazłem swojego leku...
×