Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Ilus

Użytkownik
  • Zawartość

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Walczę każdego dnia o lepsze życie. Czy to wszystko minie? Nie mam koncentracji wogole. Nie mogę się skupić. Czy to normalne i czy to minie? Ile walczyłeś?
  2. Czytałam na tej stronie i jestem w szoku. Po prostu chyba mam mega depresję. Za 2tygodnie chcą mnie wypisać a ja czuję się psychicznie bardzo źle. Nic innego mi nie chcą podać i im mówię codziennie to samo że źle to patrzą na mnie jak na wariata. Nie wiem co robic. W nocy wybudza mnie straszny lęk i niepokój. Nie wiem jak żyje. Wszystko przez mgłę. Humor do niczego. Nie chciałabym wracać do tabletek ale strasznie się męczę każdego dnia.
  3. A powiedz mi czy długo objawy odstawienia się u Ciebie utrzymywały?
  4. No właśnie jestem silnie uzależniona. Dają mi tisercin ale nie wiem czy on pomaga. Wogole mam derealizacje,zmęczenie tak okropne że głowa mała. Do tego chodzi mi coś pod skórą i drży. Miałam rozmowę z lekarzem bo chciałam się dziś wypisać na własne żądanie. Ale powiedział że skoro jestem tu tyle czasu i tyle przeszlam to mam zostać i walczyć dalej. Bo tak naprawdę to dopiero tydzień jak mam ujemne benzo w moczu. A wszystko widzę przez mgłę. Jakby za szybą. Nie wiem chyba tu zwariuje do reszty
  5. Dlatego tu jestem na odstawienie benzo. Estazolam zastąpili mi relanium i schodzili co tydzień po 5mg tak tu robią. I wydaje mi się że za szybko mi zeszli. Miałam lęki zanim brałam benzo. Nie wiem po prostu bardzo się boje i martwię o swoje zdrowie psychiczne. Po prostu coś dzieje się z moją psychiką. Coś mi strzela w głowie albo się porusza. Ogólnie jest bardzo źle. Nie wiem czy to wszystko minie i kiedy. Bo jak żyć i funkcjonowac na wolności. Masz rację panikuje,ale to dlatego że długo to trwa a już powinno choć trochę ulżyć. A jestem taka że wszystko duszę w sobie. Jestem tu 2,5 miesiąca. Od 5 tyg nic nie biorę,w moczu wyszło benzo ujemne. Nie wiem co dalej naprawdę.
  6. Nie brałam rekreacyjnie tylko zgodnie z zaleceniami. Czyli nie ma dla mnie ratunku? Bardzo się boje co ze mną będzie. Brałam amizepin przez 2tyg ale źle się czułam i mi odstawili. Proszę Cię powiedz że będzie dobrze. Boję się bardzo Boże
  7. Ja już tracę nadzieję że będzie dobrze. Dziękuję i też trzymam kciuki za Ciebie żeby się udało
  8. Jestem w szpitalu w Przasnyszu. Mówię im co jest ,co się dzieje a oni nic. Po prostu boję się. Nie wiem co robic. Mieli wezwać mnie dziś na rozmowę i nie wezwali. A czuje że coś się dzieje w mózgu. Może te odstawienie mi mózg uszkodziło.
  9. Mi już pod koniec też słabo pomagalo na depresję i lęki. Mam wsparcia w rodzinie i narzeczonym. Tylko strasznie sobie nie radzę i nie wiem czy to minie wszystko czy po prostu znowu wziąć żeby sobie ulżyć.
  10. Ja ponad 5tyg już nie biorę i strasznie się męczę psychicznie i fizycznie i nie wiem co robic dalej. A miałam wszystkie książkowe objawy odstawienia i one niektóre zostały. Najbardziej to depersonalizacja, smutek, przygnębienie,brak apetytu,lęki. Jest kiepsko z moją psychiką.
  11. A długo bierzesz benzo? W Przasnyszu jest detoksykacja od benzo i innych substancji.i przyjmują bez skierowania
  12. Przez 5 lat brałam różne benzo. A ostatnio przez kilka miesięcy estazolam w dawce 1mg rano i 1mg wieczorem. Lekarz psychiatra mi przepisywał te leki na depresję bo nie działały antydepresanty i co 4 miesiące miałam zmieniane. Zanim zaczęłam brać benzo to miałam depresję umiarkowana. Wszystko mam jak przez mgłę,nie mam koncentracji ani pamięci. Ciężko mi się skupić na czymkolwiek. Mam lęki. Do tego czuje się jak bym była oderwana od siebie od rzeczywistości to chyba nazywa się depersonalizacja. Taki sen na jawie. Nie wiem jak dalej żyć.
  13. Po jakim czasie od odstawienia poczuliście się lepiej? Ja nie biorę 5 tygodni i mam mega depresję,że żyć się nie chce. Psychicznie źle się czuje. Jestem strasznie zmęczona tym wszystkim,smutna,brak apetytu. Kiedy nadejdzie poprawa o ile czy nadejdzie?! Czy już tak mi zostanie?
  14. Odstawiam trittico ponieważ jak wezmę wieczorem bardzo mnie pobudza że wylezec nie można. Muszę chodzić. Nie śpię całą noc. Czy ktoś tak miał?
×