Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

ewa1152

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ewa1152

    [Olsztyn]

    Cześć Reghum, Duża Mi W najbliższym czasie dam znać o spotkaniu, jeżeli zechcecie. Zależy to od czasu wolnego i samopoczucia.Teraz ładna pogoda to może być też spacerek. oki
  2. ewa1152

    [Olsztyn]

    Chciałabym jeżeli ktoś ma ochotę spotkać się w Olsztynie, porozmawiać o problemach i życiu. Jestem z okolic Olsztyna. Można pospacerować, wypić kawę i herbatę itp. Pozdrawiam
  3. Cześć wszystkim ! jestem nowa. Piszę pierwszy raz. Zaczęłam brać asertin 50 pierwszy raz 6 października: 6 dni 1/4 tabletki, 10 dni 1/2 tabletki, 11 dni 3/4 tabletki i 13 dni całą tabletkę. Miałam tak podzielone, bo podnosiło mi się ciśnienie i tętno po próbie z anafranilem i jestem wrażliwa na leki i przy asertinie miałam wiele skutków ubocznych.No i niestety ten lek też podnosi mi ciśnienie np. 140/90, 150/90. Zdarzało się, że była poprawa na 3 dni i znów różne skutki uboczne na kolejny dzień:dreszcze, bóle głowy, palenie w klatce piersiowej, stan podgorączkowy, osłabienie, wysokie ciśnienie. Rozmawiałam z lekarzem i wystraszyłam się, że to zespół serotoninowy. Teraz zmniejszyłam dawkę i biorę pół tabletki czyli 25 mg. Ciśnienie teraz dużo lepsze, lekki stan podgorączkowy. Lek biorę na stany lękowe i nie wiem co dalej. Trochę pomagał, ale czy dawka 25 mg może być terapeutyczną. Boję się coś zmieniać, bo wszystkie leki mogą na mnie działać toksycznie. Wszystkie skutki wytrzymałam, ale wysokie ciśnienie to niebezpieczne. Zwykle mam niższe. Może nie mogę większych dawek leku. Będę rozmawiała o tym z moim lekarzem. Pozdrawiam
×