Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

"Kama81"

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy
  1. Byłam i to nie raz jestem po operacji głowy ale wybieram się znowu kontrolnie
  2. To jest tak jakbym ostrości nie mogła złapać i mi się obraz powiększa brak skupienia wzroku a u okulisty byłam i wszystko jest ok
  3. Lęki jeszcze mam ale się zmniejszyły o jakieś 80%dalej męczy mnie to że nie mogę jeździć samochodem natrętne myśli też są jakby zblokowane i ogólnie czuje się lepiej niż te parę tygodni wstecz . No właśnie już sama nie wiem bo nigdy tak po lekach nie mialam
  4. Lęki jeszcze mam ale się zmniejszyły o jakieś 80%dalej męczy mnie to że nie mogę jeździć samochodem natrętne myśli też są jakby zblokowane i ogólnie czuje się lepiej niż te parę tygodni wstecz . No właśnie już sama nie wiem bo nigdy tak po lekach nie mialam
  5. No właśnie już sama nie wiem bo nigdy tak po lekach nie mialam
  6. No właśnie już sama nie wiem bo nigdy mi się tak po lekach nie robiło
  7. Hey jestem tu nowa,co prawda sertraline zażywam już czwarty raz za każdym razem lek wskakiwał na właściwe obroty już po miesiącu ale teraz jestem już piąty tydzień i dalej pojawiają się skutki uboczne roztrzesienie problemy ze wzrokiem i ból glowy,czy ktoś z Was tak miał?może lek już na mnie nie działa? lecze się generalnie na nerwicę natręctw i lekowa.Dawka moja docelową zawsze jest 100,i tak się teraz zastanawiam czy powinnam zwiększyć dawkę?czy może powinnam zmienić lek?dzięki z góry za odpowiedź
  8. Hey jestem tu nowa,co prawda sertraline zażywam już czwarty raz za każdym razem lek wskakiwał na właściwe obroty już po miesiącu ale teraz jestem już piąty tydzień i dalej pojawiają się skutki uboczne roztrzesienie problemy ze wzrokiem i ból glowy,czy ktoś z Was tak miał?może lek już na mnie nie działa? lecze się generalnie na nerwicę natręctw i lekowa.Dawka moja docelową zawsze jest 100,i tak się teraz zastanawiam czy powinnam zwiększyć dawkę?czy może powinnam zmienić lek?dzięki z góry za odpowiedź
×