Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

MAREK XYZ

Użytkownik
  • Zawartość

    579
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie esci na 10 mg też powodował wyraźny wzrost napięcia. Gdy zszedłem do 5mg napięcie spadło i teraz jest w sam raz, dobry nastrój i właściwie nie czuję że coś biorę. Jednak boję się odstawiać całkowicie aby znowu czegoś nie spieprzyć.... :)
  2. hej Benzowiec ........ jesteś super zawodnik że udało ci się odstawić klona .....jak tego dokonałeś ?....... wielkie uznanie ! ..... :) .. teraz u ciebie będzie już tylko lepiej ..... mi nie udało się odstawić piwa i u mnie będzie już tylko gorzej...... :)
  3. hej picziklaki :) zawsze jest jakaś cena którą trzeba zapłacić za błędy ..... co do amfetaminy czy heroiny - na pewno nie jest to powód do dumy ale nikogo nie oceniam.... bo sam wczoraj zamiast jednego DESPERADOS wypiłem trzy do grila..... na szczęście rano było ok ..... lekki ból głowy ale samopoczucie wyborne..... :) ......luz i optymizm..... te 5 mg ESCITALOPRAMU czyni cuda ...... no oby tak dalej.....
  4. benzowiec :) Przy silnym i długotrwałym uzależnieniu od benzo - antydepresanty działają znacznie słabiej lub wcale. Tak przynajmniej twierdzi Professor C Heather Ashton, pisałem Ci już o tym dawno. Sam widzisz że zmieniasz leki i nic to nie daje. Ale prawdopodobnie nie jesteś w stanie samodzielnie odstawić benzo - więc może jakiś detoks na odziale w szpitalu ? Jak pozbędziesz się tego g....na antydepresanty zaskoczą ......
  5. picziklaki :) ja nigdy nie byłem wielbicielem alkoholu, raczej niewielkie ilości i sporadycznie. Ale ostatnio piwo DESPERADOS smakuje mi coraz bardziej i czasami w te upały pozwalam sobie na butelkę...... jak na razie nie zauważyłem aby to miało negatywny wpływ na cokolwiek..... wręcz przeciwnie ...... od pewnego czasu czuję się bardzo dobrze...... oby tak dalej ...... ale z nerwicą to nigdy nie wiadomo :)
  6. Dokładnie tak, ważne że pomaga. Zauważyłem u siebie - że jestem bardzo podatny na efekt placebo. Podejrzewam że gdyby ktoś podawał mi witaminę C - ale twierdził że daje mi ESCITALOPRAM - też by działało . A jak Ty się czujesz ? Podziwiam ilość leków jaką stosujesz :)
  7. Na mnie działa uspokajająco. Biorę tylko 5 mg ale efekty są widoczne. Od kilku dni znowu czuję się bardzo dobrze, nawet rano jestem wyluzowany i w dobrym nastroju. Czasami na noc dokładam jeszcze 7,5 mg mianseryny. Zostanę na tej dawce jakiś czas a później kolejna próba odstawienia wszystkiego.
  8. Czy szpital coś pomógł ? Czujesz poprawę ? Dostajesz jakieś dodatkowe leki oprócz esci ? Nie pomógł, dostaje risperidon który ma być odstawiony i depakine, więc będzie esci i depakine plus lorafen póki co przy tej zmianie DEPAKINE jest głównie lekiem przeciwpadaczkowym. Masz padaczkę ?
  9. Czy szpital coś pomógł ? Czujesz poprawę ? Dostajesz jakieś dodatkowe leki oprócz esci ?
  10. joker27 :) Trzymam kciuki aby ESCI wreszcie ci pomogło. Jesteś w szpitalu ? ozesek :) Gdy wezmę na noc mianserynę - faktycznie mam lekkie przymulenie rano ale wstaje mi się lepiej i czuję spokój.
  11. Co do krojenia - to w aptece kupiłem taką maszynkę do dzielenia tabletek ( za parę złotych ) i łatwo można ciąć nawet małe tabsy. Wczoraj wziąłem na noc 7,5 mg mianseryny i dzisiaj od samego rana mam lepsze samopoczucie, większy spokój. Być może włączę na stałe plus 5 mg ESCI. Ta liczba 7,5 mg wynika stąd że dzielę tabletkę 30mg na cztery części. Miałem odstawiać prochy a ja dokładam ......ech ...... co za życie.......
  12. Tak sobie czytam te ostatnie wpisy i myślę że na razie zostanę jednak na tych 2,5 mg - 5 mg ESCI. Teraz czuję się w miarę dobrze ale jak odstawię do zera i np. za miesiąc poczuję się gorzej - to lek od nowa będzie się rozkręcał i jeszcze nie wiadomo z jakim skutkiem. Zresztą nawet teraz mogło by być lepiej. Miewam duże wahania nastroju w ciągu doby. Najgorzej jest rano, szczególnie pierwsze minuty po przebudzeniu, to jest masakra. Niepokój, pobudzenie, złe samopoczucie. Jak się umyję, coś zjem, wypiję kawę - tak po godzinie - już trochę lepiej. Koło południa znaczna poprawa nastroju, natomiast tak po godz 16 ... 17....czuję się świetnie, choroby zupełnie nie ma, pełny luz i relaks. Znakomite samopoczucie utrzymuje się aż do zaśnięcia. A rano otwieram oczy - i znowu to samo - niepokój - zły nastrój - pobudzenie. Na szczęście to nie trwa zbyt długo - godzinę do dwóch godzin ..... ale jednak ostatnio prawie codziennie jest podobnie. Też macie takie wahania w ciągu doby ?
  13. MAREK XYZ

    WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

    żeby żyć trzeba pić ...... najlepiej wodę mineralną niegazowaną
  14. To prawda, nawet te 2,5 mg działa ...... ale dzisiaj rano wziąłem 5mg bo czułem jakieś wewnętrzne poddenerwowanie ..... na szczęście już przeszło ....... :) A Ty jak się czujesz na nowym leku ?
  15. masz rację.... ale.....ja zawsze coś kombinuję...... taka natura...... :) -- 01 maja 2018, 23:45 -- Hej, przybij piątkę :) ..... ja też nie zamierzam poddać się w kwestii rzucania leków...... następna próba odstawienia ESCI pewnie jeszcze w maju ...... :) .... z drugiej strony co to za odstawienie ... jeden lek... z 2,5 mg do zera..... niby nic a jednak..... nawet te 2,5 mg stabilizuje i uspokaja......myślę że głównie to placebo...... Co do lekarza - to już od dawna przestałem chodzić do psychiatry. Mam natomiast znajomego który jest ...hmm.... ortopedą..... i czasami dzwonię do niego i coś tam pytam..... Witaminki biorę.... chociaż ostatnio wszystkie zjadłem i zapomniałem dokupić :)..... pozdrawiam :)
×