Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

dzejdzej

Użytkownik
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witajcie To mój pierwszy post. I piszę go akurat tutaj z racji, iż od miesiąca zażywam Sertagen. Nie przeszedłem całego wątku dlatego proszę o wyrozumiałość, jeżeli chodzi moje pytanie. Miesiąc temu w wyniku depresji otrzymałem Sertagen 50mg raz dziennie, oraz na noc 1/3 z 50 mg Trittico. Pewnie to placebo, aczkolwiek różnice poczułem już po 4 dniach zażywania leków. Zmianę na "lepiej". Niemniej jednak w zeszłym tygodniu (3 tydzień brania leków) pojawiły się u mnie dziwne stany. Mam tu na myśli dziwny ucisk żołądka, połączony z ochotą na wymioty i lekkim kręceniem się w głowie. Ten ucisk przypomina trochę stan jakbym był zagazowany (nie jest to ból, ale "mulenie", połączone z ściskiem. Raz chciało mi się wymiotować, ale objawy ustąpiły po 20-30 min. Towarzyszą temu mikro zawroty głowy. Ogólnie jest to do zniesienia, ale jednak odczuwam dyskomfort. Takich sytuacji miałem 4 razy. Zazwyczaj butelka Coli pomaga. Wczoraj byłem u mojego lekarza i powiedział, że to nie możliwe aby były to efekty uboczne, gdyż powinienem mieć je na początku, a nie po ponad 3 tygodniach przyjmowania leków. Czy ktoś z Was miał podobne objawy podczas zażywania leków. Lekko panikuje, że oprócz depresji pojawiły mi się jakieś inne choroby związane np z przewodem pokarmowym. Wiecie, obawy w stylu "boli mnie głowa więc wygooglam sobie czy nie mam raka". Będę wdzięczny za jakąś odpowiedź.
×