Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Yvonne

Użytkownik
  • Zawartość

    233
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. No sama jestem ciekawa... Też miałam ambitne plany, ale realność mi je cholernie ukróciła. Może faktycznie jest sens - głębszy - w tym, aby jednak głównie spędzać czas w tamtym środowisku z dala od swojego świata [czasem toksycznego]. Z tego co słyszałam siłownia tam jest... obczaję ją i inne "atrakcje" to dam cynka A neta można sobie załatwić z modemem lub bez za niewielką kasę. Tragedii nie ma. Można też zawsze od kogoś pożyczyć jak ktoś ma bezprzewodowy. Rozwiązanie zawsze się znajdzie.
  2. Aż tak dobrze nie ma Masz jeśli się nie mylę - 42 przepustki do wykorzystania w piątek po 15 i w soboty i niedzielę. Każdy z tych dni liczony jest jako jedna przepustka. Pierwsze 2 tygodnie bez możliwości wyjścia. Oficjalnie nie wolno ruszyć się poza mury/kraty kompleksu szpitala.
  3. izzie, znam to uczucie i taka walke z sąsiadami. Odplac im tym samym. Zaccznij puszczać glosno ostra muzykę :) albo wal po rurach -- 05 mar 2015, 19:24 -- izzie, znam to uczucie i taka walke z sąsiadami. Odplac im tym samym. Zaccznij puszczać glosno ostra muzykę :) albo wal po rurach
  4. Podpisuje się pod tym. Dodałabym jeszcze - sama ma problemy, jest w stresie, ma wyciszony telefon, jest bardzo zajęta, etc. Możliwości milion... A co do swoich reakcji to też często się sama nakręcam. :/ Natomiast, gdy ktoś mnie ignoruje w rozmowie twarzą w twarz to po prostu milknę, ucinam temat i już do niego nie wracam. Ech... Poza tym nie wiem jak jest u Was, ale ja np. czasem tak mam, że gdy mi jest źle to zwyczajnie się wycofuje, więc sama jestem taką istotą, która nie odpisuje od razu, nie reaguje natychmiast etc. Zresztą wiele moich relacji się przez to po prostu rozpadło... Bo ktoś sobie wkręcił, że mi nie zależy zamiast np. dociec co się ze mną dzieje. Ale to inna bajka...
  5. Yvonne, jakie badania powinno się robić przy przyjmowaniu leków? Niestety moją lekarkę badania nie interesują, to chyba niedobrze Ech... Ogólnie to co mi przychodzi do głowy... W zależności od leku - poziom leku we krwi np. tak jest z kwasem walproinowym i litem etc [czy jest terapeutyczny]. Ważne: poziom enzymów wątrobowych [ALAT, AspAT], nerki: kreatynina. Dobrze też raz na jakiś czas zrobić ogólną morfologię, poziom elektrolitów w surowicy [Na, K, chlorki], glukozę, mocznik. Niestety nie każdy lekarz jest do tego chętny i o tym pamięta. Często to pacjent powinien się dopominać o to :/ Niektórzy też nie mają podpisanych umów z NFZ i trzeba załatwiać badania przez lekarza internistę albo czasem robić je na własną rękę
  6. bordelka_82, na to liczę, że tak się stanie. A jak sobie poradzę? Nie wiem. Zobaczymy. Czas pokaże jak zawsze
  7. mrs.hanger, nie ma sprawy. Będę trzymać kciuki żeby Twoje przygody z depakiną były jak najlepsze Daj znać jak będzie
  8. mrs.hanger, i fajną Dr, która się na tym zna Co do zdrowia, wszystkie wyniki badań mam idealne :) Przy depakinie należy pilnować nie tylko wątroby, ale również poziomu kreatyniny i ogólnie stężenia leku w organizmie. Moja Dr zlecała mi te badania raz na pół roku i ogólnie badania na wątrobę i nerki przed podaniem depakiny żeby zobaczyć w jakim "stanie" mam te organy No... mam jeszcze szczęście do mojego organizmu bo go cholernie torturuje, ale się jakoś trzyma
  9. mrs.hanger, no to ja biorę dużo więcej... kiedyś brałam 1000, ale nie wystarczyło, więc obecnie satysfakcjonuje mnie 1500mg. Co do neuroleptyków - brałam wiele, ale mam swoich faworytów, hehe, leki, które działają na mnie najlepiej :) Nie zgadzam się z tym, że zmieniają osobowość. Absolutnie. Niektóre mnie zamulały i robiły ze mnie zombie. No.. jak zombie to i można mówić o zmianie osobowości, chociaz może raczej o jej braku Co do innych, tych lepszych, na początku zwiększały senność, ciężko mi było się rano wybudzić, ale w sumie później jak już weszłam na odpowiednią dawkę to wszystko się normowało. Poza tym z neuroleptykami jest tak, że to wszystko zależy od dawki i od samego leku. I od tego na co on jest, na co ma Ci pomóc. Wiele osób narzeka na skutki uboczne, ale ja - znów - może mam to szczęście(?), poza początkowym zamuleniem i sennością w niektórych przypadkach, niczego innego nie stwierdziłam. Chociaż z drugiej strony były takie momenty mojego życia, że to zamulenie i senność dosłownie uratowały mi życie. Po prostu czasem jest potrzebne takie odcięcie się.
  10. mrs.hanger, nie wiem jaką masz dawkę... no i każdy reaguje jednak inaczej, ale mnie osobiście na takie objawy pomogła dopóki nie były one aż tak nasilone, ze musiał wkroczyć na chwilę neuroleptyk.
  11. mrs.hanger, ja od depakiny zaczęłam, szybko wskoczyłam na wysoką dawkę i nie zmieniłabym tego leku za nic. A im więcej czytam o jego działaniu przy niektórych zaburzeniach tym bardziej jestem pod wrażeniem jak genialnie trafiła moja Dr z jej wyborem. Nie pamiętam jak szybko zaczęła działać, ale w miarę szybko. Już po kilku dniach czułam się inaczej... Pamiętam, że to było dziwne uczucie dla mnie bo zawsze byłam impulsywna, agresywna, nosiło mnie, a w pewnym momencie czułam jak te emocje są we mnie, ale jakoś nie mogą się uwolnić(?), nie chcę żeby się uwolniły(?); dziwnie - jakbym mogła decydować o tym A potem nagle po prostu się okazało, że się stałam znośniejsza dla świata i bezpieczniejsza hehe... te emocje były, ale zupełnie inne natężenie, a przy tym... na plus zwiększona koncentracja, zero zamulenia, czy senności... No ja bardzo dobrze toleruje ten lek. Chociaż... pamiętam był taki moment, kiedy zaczęły mi wypadać włosy i z przerażeniem poszłam do mojej Dr, oskarżając leki, a ona stwierdziła że to niemożliwe bo wcześniej nic się nie działo i powiedziała, że to wina stresu. Nie chciałam jej uwierzyć, ale po dwóch tygodniach wszystko przeszło... i faktycznie uzmysłowiłam sobie, że w tamtym okresie miałam chole rny kryzys. W każdym bądź razie zmierzam do tego, że skoro się naczytałaś o tych skutkach ubocznych, a tam jest ich wiele to moja rada jest taka, abyś nie traktowała ich na zasadzie, że jeśli odkryjesz coś niepokojącego to zwalisz to na leki bo może to być coś innego :) Aha i jeszcze jedno! Różnie reaguje każdy organizm i niektórzy mówią, że przez depakinę się tyje. Ja powiem tak - może się zwiększyć głód i zmniejszyć przemiana materii, ale jeśli zdrowo się odżywiasz i uprawiasz "ruch" to nie powinno Ci nic grozić
  12. Ja zażywam od lat. Zero skutków ubocznych + idealna stabilizacja... [no czasem trzeba dorzuć coś mocniejszego, ale generalnie świetnie mnie unormowała] -- 14 lut 2015, 04:11 -- Cześć Ci... jak miło
  13. Ale jest wiele dobrych neuroleptyków i niektóre naprawdę działają super w małych dawkach, a czasem jedynym skutkiem ubocznym na początku leczenia jest po prostu większa senność... chociaż z drugiej strony przy takich stanach jest ona błogosławieństwem. Przynajmniej dla mnie wielokrotnie była. Niestety z lekami jest tak, że nie zawsze każdy działa od razu, ale lepiej próbować i znaleźć coś dla siebie niż odpuścić... to bardzo ułatwia życia. Trzymaj się dzielnie!
  14. Mnie na to pomógł neuroleptyk. On najlepiej "skleja" jak się jest w takim huraganie... Serio. A opis taki jakbym... no cóż... mogłabym się pod tym podpisać w 95%.
×