Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Fryzurka

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Ja od kilkunastu dni myślę o helicobacter pyroli bo coś mnie żołądek boli czy to brzuch sama nie wiem no chyba że jakaś nerwica wraca chyba wolę to 2 bo badanie gastroskopią mnie przeraża
  2. hania33, właśnie też mnie zdziwiła reakcja doktorki na moje objawy po lekach, cóż każdy może reagować inaczej... za 2 tyg idę do niej znowu ciekawe co wymyśli, ale mam nadzieję na cokolwiek co będzie pomagać.. Dor-32 - Witaj
  3. dokładnie. na migrenę o ile nie zacznie mnie boleć głowa to w podwójnej dawce zadziała paracetamol z kofeiną lub ibuprofen lub oba naraz, jeśli ból się zacznie na maksa to już wtedy raczej nie pomoże nic... ostatnio po efevelonie (2 dni po odstawieniu) wzięłam cinie 50 i to jakby stłumiło w połowie ten ból, ale też wiem że przy SSRI nie można brać tryptanów(np cinie), więc albo brać jedno albo 2, może wiadomo jeszcze o jakichś innych lekach które pomagają w depresji a nie szkodzą przy tym bardziej np na głowę..?
  4. Tzn , że na każdym kroku jest mi ciężko jakby mi coś na mięsnie weszło, ciężko wstać, za coś się zabrać,- mój dom tak jeszcze nie wyglądał jak teraz.., jestem jakby w połowie tą osobą co byłam, chociaż wlecze się to za mną cały czas.Ciągłe trudności z podejmowaniem decyzji, codziennymi sprawami Zapomniałam jak się człowiek śmieje z byle czego, skrywam płacz, chociaż ryczeć mi się chce z byle powodu, zawsze miałam niską samoocenę ale teraz to już tak mi ze sobą źle, że łoj...Z mężem to nie wiem chyba co to spontaniczność i przyjemność/ A dlatego że i Asertin i Efevelon wywołały u mnie straszną migrenę pani doktor rozłożyła ręce że nie wie co mi dać i narazie tylko mam pozostałości po 2 tabl. efevelonu nadal ból głowy, żołądka i pogorszenie nastroju. Tak w skrócie... Tak sama sobie dlatego chciałam poszukać jakichś bratnich dusz...
  5. Hej, jakiś czas temu po jakimś okresie przerwy od antydepresantów poszłam do doktorki. Wcześniej Asertin, ostatnio Efevelon i obydwa tak strasznie wywołały u mnie bóle migrenowe, że w ostatni weekend myślałam że umrę 2 tabletkia a 4 dni strasznego bólu i mdłości, do tej pory ni żołądek ani głowa nie doszły do siebie, nie mówiąc o samopoczuciu, tak poszło w dół że sama już nie wiem jak sobie dalej radzić. Pani doktor poradziła mi narazie tylko na uspokojenie Xanax ale po nim oczy mam tak ciężkie że jeszcze bardziej żyć mi się nie chce a nie tylko coś robić. Stwierdziła, że nie wie co teraz mi dać.... I co nie ma pomocy dalej????>>>>>>> może ktoś wie co można brać przy takich migrenach???? Piszcie...
  6. Witam wszystkich, tak króciutko o sobie: tutaj pierwszy raz dzisiaj, szukam jakiegokolwiek wsparcia, niestety z otoczeniem coraz trudniej się porozumieć nie mówiąc rzecz jasna o swoich problemach. Cóż, u mnie zaczęło się od fobii, lęków już w podstawówce, dalej poszło w depresję, przepłakane lata szkoły średniej, zawody i porażki w czasie studiów i ciągłe powroty depresji i napadów lęku. Teraz mam 2 małych dzieci, spoko męża, a u mnie zaczyna się dziać znów źle!!! I tu wstydzę się krzyczeć ale skądś ze środka coś woła pomocy!!
×