Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Mkos1795

Użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  1. Mkos1795

    Nerwica lekowa

    To super cieszę się! Teraz musi być tylko dobrze! U mnie tez lepiej wiec oby ten tok dla nas był spokojniejszy pozdrawiam
  2. Mkos1795

    Nerwica lekowa

    Tak no wiadomo to trzeba trafić bo do każdego musi podejść indywidualnie .. mi leki pomogły I się lepiej po nich czuje wiec oby do przodu pozdrawiam wszystkich!
  3. Mkos1795

    Nerwica lekowa

    Wiem rozumiem tez miałem tak ze poprostu nie dawałem rady i wszystkie dziwne objawy które przeczytałem w internecie i faktycznie je miałem później bo sobie w głowie wkrecilem ... wiem no to zależy od ciebie czy pójdziesz nic na sile .. ja dzisiaj wracam z kolejnych badań.. a tez myślałem ze mam guza mózgu już .. ze mam bolerioze ... okropne to uczucie jest ..
  4. Mkos1795

    Nerwica lekowa

    Ja wczoraj byłem na badaniach jutro idę na kolejne ... jak już raz pójdziesz to ci przejdzie.. ja tez się boje póki co po kilka rzeczy które sprawdzałem ze zdrowiem wszytskie są ok to chyba nerwica ale chce wykluczyć wszytsko żeby być pewien . Pozdrawiam
  5. Mkos1795

    Nerwica lekowa

    Mnie trzymało bardzo długo po ataku... i od tego czasu miałem różne U każdego Nerwica przebiega indywidualnie.. no mnie długo tez po ataku trzymało plus każdego dnia inne objawy.. a z sercem było różnie raz dziwnie biło raz mocno.. wiem ja sobie cały czas wkręcam mam to samo.. i właśnie chodzę sprawdzać czy wszytsko ze mną ok jak nie rzęsy wypadają teraz to co innego albo ja za bardzo uwagę na to zwracam i się nakręcam...oby tabletki ci pomogły trochę ale pewnie jeszcze jakiś czas musisz poczekać.. ja staram się olewać już te objawy niektóre ale to ciężko. Trzeba sobie zajecie znaleźć żeby wgl nie myśleć ... pozdrawiam również
  6. Mkos1795

    Nerwica lekowa

    Byłem u okulisty z moim problem w poniedziałek badania wszystkie wyszły OK... Pani Doktor powiedziała żebym zapisał się na terapie ze to to na tle nerwowym .. teraz reszta badań żeby wykluczyć inne choroby..
  7. Mkos1795

    Nerwica lekowa

    To jest kwestia charakteru ja tez tak mam ze chce być akceptowany lubiany i staram się najlepiej dla wszystkich tylko nie dla siebie .. to dużo pracy przed nami żeby to zmienić.. nauczyć się mieć wszystko w dupie i nie przejmować się ludźmi ..
  8. Mkos1795

    Nerwica lekowa

    Tez tam miałem, to jest dziwne mega... ze człowiek myśli ze coś z nim nie tak.. a w uszach to raczej mi piszczy dziwnie.. ja najbardziej na moje źrenice nie mogę patrzeć bo są cały czas powiększone lecę w poniedziałek do okulisty ... wiec się nie przejmuj nie jesteś sama w tym!
  9. Mkos1795

    Nerwica lekowa

    Przepisał mi citabax narazie leci 10 dzien i zwiększam dawkę do 20.. zobaczymy niby po 2,3 tygodniach leki zaczynaja działać.. ale i tak czuje się lepiej niż wcześniej. Byłem również na 2 spotkaniach u psychoterapeuty.Zobaczymy z ta poprawa , mi zależy żeby te objawy somatyczne zniknęły bo one teraz dają mi dużo do myślenia i nakręcania się
  10. Mkos1795

    Nerwica lekowa

    Ja mam tez teraz dziwne uczucie w miejscu imtynych i to jest okropne .. mi tez przepisała hydroksyzyne ale mi po 1 tabletce nic mi nie pomogło ... przed snem jak waliło mi serce zacząłem oddychać powoli i przepona i trochę to mnie uspokaja i mogę zasnąć...ja staram się tylko nie siedzieć w miejscu i coś robić spacery żeby nie myśleć ..... ciężkie to jest raz są gorsze dni raz lepsze póki co biorę te leki które zapisał psychiatra zobaczymy ..
  11. Mkos1795

    Nerwica lekowa

    No tak tak , u każdego przebieg jest indywidualny i te okropne objawy somatyczne ja bym musiał chodzić po wszystkich lekarzach.. źrenice powiększone do neurologa , przekrwione oczy do okulisty i tak dalej i tak dalej .. strasznie jest to męczące ze człowiek nie może normalnie funkcjonować... i ciągły strach ze coś poważnego.. ja tez właśnie wracam z terapii zobaczymy co wyjdzie .. również się trzymaj ciepło , dużo cierpliwości i spokoju życzę
  12. Mkos1795

    Nerwica lekowa

    Cześć , u mnie stres jest bardzo często ale w tym roku trochę i tak się uspokoiło ale teraz walnęło mnie to wiec stres cały czas znowu .. jeżdżenie po lekarzach podejrzewanie różnych dziwnych chorób z mojej strony masakra ... człowiek leczył sie alkoholem odstresowywał wcześniej ale po tej sytuacji gdzie po alkoholu na 2 dzień czułem ze umieram to nie pije wcale .. tez bym to nazwa bomba która wyszła po wszystkich latach stresu .. nigdy nie sądziłem ze mnie takie coś spotka i ze nerwy mogą objawić się w takiej postaci
  13. Witam. 6 tygodni temu dziwnie się poczułem w pracy zrobiło mi się zimno , nie mogłem przełknąć jedzenia zrobiło mi się słabo.. myślałem ze to przeziębienie ale na 2 dzień zrobiło mi się lepiej ale po 2 dniach jak sie obudziłem wróciło to uczucie. A na kolejny dzień było jeszcze gorzej nie mogłem spać , serce waliło, dziwnie widziało mi się rzeczywistość , mięśnie mi drżały.. nie mogłem nic zjeść.. byłem przerażony ze to mój koniec... na kolejny dzień zrobiło mi się lepiej ale od tego dnia objawy się zmieniały... Budziłem się po nocach z waleniem serca, z uczuciem ze umrę.. przed spaniem serce tez waliło mięśnie wariowały dziwne odruchy .. później zaczęły bolec mnie nogi kilka dni ze nie mogłem spać, następnie piekła mnie klatka ręce sutki , potem tez przeszło. Dziwne zamglone widzenie.. teraz po tym czasie mam mega przekrwione oczy... cały czas szukam objaw groźnych chorób przez to a to mnie wykańcza boje się jakiś badań bo boje się diagnozy. Przekonałem się żeby iść do psychiatry bo mama mówiła ze miała kiedyś podobne objawy.. z reszta ja całe życie żyje w stresie dzieciństwo (awantury , ojciec alkoholik) potem gimnazjum wyzywanie poniżanie przez uczniów .. z reszta mam bardzo wrażliwy charakter i zawsze się stresowałem.. i tak byłem u tej psychiatry stwierdziła zaburzenia lekowe i przepisała mi leki do których byłem złe nastawiony ale po jakimś czasie się przemogłem. cały czas się martwię ze to jakaś poważna choroba a nie ta nerwica.a dzisiaj zauważyłem ze włosy mi wypadają jak je czesałem .... i kolejny powód do zmartwień..
×