Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Świeżak.w.dziedzinie

Użytkownik
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  1. Mam ostatnio wielkie kłopoty z zaśnięciem, a jak już zasnę śpię długo.. dlatego chce spróbować melatoniny chociażby po to by ustawić normalne zasypianie
  2. Witajcie. Nurtuje mnie pewne pytanie na które może ktoś z was zna odpowiedz. Czy bezpiecznie jest brać melatonine i esci? Jak interakcja z ashwaghanda? No i czy ktoś próbował sobie zapalić trawkę przy esci? Dziękuje z góry za odpowiedz :)
  3. Po zwiększeniu dawki esci (chociaż nadal jest mniejsza niż Twoja) mam problem z wyjściem z łóżka. Tak samo, jak obudze się bez budzika jest okej, niby wyspana... jednak Jak dzwoni budzik, mimo ze śpię już 10h nie potrafię się wygrzebać z łóżka i muszę dosypiac 10,20,30 min. Również nie odczuwam depresji ani nic aczkolwiek naprawdę trudno jest mi się wygrzebać z łóżka. Jak już to zrobię, funkcjonuje normalnie
  4. Hej. Taki mamy okres, że przeziębiłam się. Moje pytanie więc brzmi.. czy stosując esci mogę zastosować syrop na kaszel? Jak radzicie sobie przy przeziębieniu i jednoczesnym stosowaniu esci?
  5. Dziękuje a miałeś jakieś mocne somaty? Ja mam bardzo problem z kołataniem serca i wysokim pulsem. Jak wszystko inne puściło to tak to czasem dokucza mocno. Wspomagam się propranololem 2,5mg wiem śmieszna dawka aczkolwiek chce całkowicie go przestać brać. Ostatnio mimo ze nastąpiła super poprawa, u znajomych złapał mnie puls 145 siedząc i chcąc nie chcąc męczyło mnie to przez jakiś czas aż całkowicie się nie wyciszyłam. Po 20minutach spokój.
  6. Nerwica lękowa. 5mg od 1,5 msc. Od dzisiaj biorę 7,5mg za półtorej tygodnia wchodzę na 10mg
  7. Ja miałam ogromne problemy. Spanie po 2h. Ciagle „w gotowości”. Późne zasypianie, wczesne wstawanie np. Zasypiałam o 4:00 a o 5:50 się budziłam i koniec od kiedy biorę esci po prostu śpię. I to bardzo dobrze. Rzadko kiedy się przebudzam. Czuje ulgę wielka pod tym względem
  8. Hej. Biorę esci już prawie 1,5msc widze poprawę. Byłam na urlopie za granica. Długa droga samochodem mnie przerażała ale zero ataków czasem jakiś lekki lęk pojawiał się wśród tłumów aczkolwiek nie było tak uciążliwe jak przed braniem leków. No i jak to na urlopie nabawiłam się nierównej opalenizny i chciałabym skorzystać z solarium żeby to wyrównać. W związku z tym moje pytanie brzmi czy przy esci można korzystać z solarium? Słyszałam, że przy niektórych lekach nie można także pisze zasięgnąć opinii kogoś z was
  9. Ja biorę 5mg. Już lekko ponad 3 tyg. Mogę powiedzieć ze zmiejszyły się objawy somatyczne m.in. Zawroty głowy, zachwiania równowagi, bezsenność, bóle brzucha, z sercem narazie się nie wypowiem bo wspomagałam się propranololem zaczynajac brać esci. I dopiero od 3 dni go nie biorę wiec moje serce potrafi jeszcze przyprawiać mnie o ból w klatce piersiowej i szybki puls. Lęki stosunkowo się zmiejszyły, zaczęłam jeździć samochodem oraz chodzić w miejsca których unikałam. Pozdrawiam
  10. Dobrze wiedzieć. Ja tez aktualnie nie pracuje.. a chciałabym. O to to tak jak ja, jak mam do kogoś zadzwonić załatwić jakaś sprawę to zaraz mi serce wali jak oszalałe. Dobre podejście. Czekam aż moje myślenie się zmieni pod tym względem. Ja to z kolei wkręcam sobie, że nikt mi nie pomoże albo będzie mnóstwo gapiów chociaż wiem że źle myśle
  11. Pięknie! Cieszę się, że Tobie się udało. Jak się teraz czujesz? U mnie wszystko niestety skierowane na somaty a zwłaszcza na serce i „zaraz zemdleje” chociaż nigdy się tak nie stało. Jak oceniasz działanie tego leku? To mój pierwszy w życiu tego typu lek. Co prawda nie mam barier żeby wyjść z kimś gdzieś ale samej mam pewne granice, których nie umiem przekroczyć. Dlatego podjęłam decyzje o leczeniu. Nie umiem przebywać w tłumach, a sama kręcę się w pobliżu tylko w miejscu zamieszkania
  12. Jesuuu.. dałaś mi nadzieje. Ja przez to cholerstwo zrezygnowałam z chodzenia po górach bo najzwyczajniej się nie dało... marze o tym żeby znowu beztrosko isc sobie w góry.. dziękuje bardzo za odpowiedź. Mam nadzieje, że wkrótce będę mogła się tutaj pochwalić ze poszłam w góry zawsze byłam osoba aktywna a teraz? Masakra jakaś. Biegać nie, chodzić na siłownie nie, chodzić po górach nie.. męczy mnie ta sytuacja niesamowicie.
  13. Jestem 8 dzień na esci przez pierwsze 3 dni bolała mnie głowa, a tak to zostało mi ziewanie. Śpię długo nie przebudzam się ale mam wrażenie ze jestem wiecznie senna. Czy ktoś może odpowiedzieć na moje pytanko? Czy komuś ustały objawy somatyczne? I po jakim czasie? jutro zwiększam dawkę. Musiałam zacząć od 2,5mg bo na mnie wszystkie tabletki działają dość mocno. Od jutra mam wejść na 5mg.
×