Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

bartek0012

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  1. bartek0012

    Depresja, kilka pytań

    Dzięki za odpowiedzi. Niebawem mam wizytę u lekarza, zamierzam rozpocząć terapię. Będę raczej zmuszony do przyjmowania leków ponieważ muszę jak najszybciej wrócić do życia i zacząć zarabiać pieniądze. Co do badań to byłem hospitalizowany na kardiologii na początku gdy zacząłem mieć objawy nerwicy i depresji gdyż wtedy jeszcze nie byłem świadomy co mi jest i oczywiście wszystko wyszło w normie. Bezsenność wynika u mnie właśnie z natrętnych, negatywnych myśli, zamartwiania się o przyszłość itp. Będę rozmawiał z lekarzem to zapytam o ten lek ketrel, no ale wiadomo, że to on będzie wiedział najlepiej co zastosować w moim przypadku. Jeśli po tym leku jest wzmożony apetyt to nawet by mi odpowiadało, bo ważę 77 kg przy 192 cm wzrostu czyli dość mało. Pamiętam jeszcze jak leczyłem się wenlafaksyną to schodzenie odbyło się bez szwanku, wbrew wyczytanym opiniom i nie miałem problemu ze snem po całkowitym zaprzestaniu przyjmowania, no ale trochę zawirowań w życiu i wszystko wróciło.
  2. Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum, mam duże problemy i postanowiłem napisać kilka słów o sobie, ponieważ ciągle walczę z depresją i zaburzeniami lękowymi i już totalnie się pogubiłem. Mam 25 lat i zaburzenia te zdiagnozowano u mnie około 4 lata temu. Najpierw były to stany lękowe, które z czasem powodowały mega obniżenie nastroju do tego stopnia, że przyszła depresja. Moim największym problemem jest brak snu, co nie pozwala mi funkcjonować. Leczyłem się wenlafaksyną, która mi bardzo pomogła, ale po zaprzestaniu przyjmowania leku po około roku wszystko wróciło i z dnia na dzień jest coraz gorzej. W wyniku tego straciłem pracę, ponieważ nie byłem w stanie pracować ( 0 koncentracji przez zarwane noce, wyczerpanie fizyczne i psychiczne). Po pewnym czasie przyjąłem się do następnej pracy, ale po 1 dniu odszedłem, też ze względu na skutki tych zaburzeń. Przechodzę obecnie kurację lekiem izotek na trądzik co przyniosło pożądany efekt, ale prawdopodobnie przyczyniło się do pogłębienia depresji ( informacja na ulotce w skutkach ubocznych). Obecnie nie jestem w stanie podjąć jakiejkolwiek pracy przez swój stan, sytuacja finansowa nieciekawa. Czy ktoś z Was przyjmował kiedyś lek izotek gdy mieliście jakieś zaburzenia i czy też odczuwaliście duże pogorszenie samopoczucia. Chciałem jeszcze zapytać czy warto wybrać się na jakąś psychoterapie, czy jest szansa na wyjście z tego bez przyjmowania leków i czy to pomoże w bezsenności która strasznie doskwiera ( każda noc to katorga). Jeśli ktoś miał podobne doświadczenia do moich, będę bardzo wdzięczny za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami.
×